728 x 90

سوزوگداز از مقاومت ۴۰ساله

یک سایت وزارت اطلاعات در وحشت از قیامی که محصول ۴۰سال رنج و خون مقاومت و مردم به‌جان آمده است، در مطلبی با عنوان «انتقام ۴۰ساله مجاهدین از مردم» می‌نویسد: «از سال ۵۸ تا ۹۸ یعنی در ۴۰سال گذشته، مجاهدین همواره کوشیده‌اند ایران به ثبات سیاسی نرسد. حتی در اوج ثبات، با خبرسازی و تبلیغات منفی علیه ایران سعی کردند دوره‌ای از تنش را به‌وجود بیاورند».(سایت هابیلیان وابسته به وزارت اطلاعات آذر ۹۸)

البته علت نگرانی وزارت بدنام، ریزش روزانهٔ پاسداران و شکستن شیشهٔ عمر نظام با سنگ‌های قیام است.

آخوند موسی سالمی در جمعه‌بازار شهریار ۸آذر ۹۸: «بله دشمن همیشه سنگ به دسته. مقام معظم رهبری هم دیروز در جمع بسیجیان فرمودند بسیج همیشه آماده باشد دشمن همیشه سنگ به دست است او همیشه آماده است».

ورق‌پارهٔ وزارت در قسمت دیگری از مقاله می‌نویسد: «بر اساس اعلام نیروهای امنیتی، نقش مهم در این اغتشاشات برعهده مجاهدین بود. این واقعیت وقتی پررنگ‌تر می‌شود که بدانیم در ۴۰سال گذشته، مجاهدین از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور استفاده کرده‌اند».

آخوند حسین رضاپور در جمعه‌بازار جوادآباد تهران ۸آذر ۹۸: «با قضیه گران شدن بنزین فرصت خوبی برای اجرا زودتر توطئه خطرناک برای آنان شد در این توطئه مجری اصلی منافقین بودند».

مزدوران خامنه‌ای که در آرزوی نابودی مجاهدین تعادل‌شان را از دست داده‌اند ناگزیر به زلزله متوسل شده و با پخش اخبار جعلی به پاسداران روحیه می‌دهند.

تلویزیون رژیم ۱۱آذر ۹۸: «رسانه‌های آلبانی اعلام کردند شماری از اعضای گروهک منافقین در زلزله سه‌شنبه گذشته در این کشور کشه شدند بر اساس این گزارش در زلزله شش و چهاردهم آلبانی ۵۰نفر کشته و ۹۰۰نفر زخمی شدند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94899b2f-090d-4bd0-966f-a8d15484fdaa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات