728 x 90

سوزوگداز آخوند سلیمی برای حکم ۲۰سال زندان اسدالله اسدی

تظاهرات ایرانیان آزاده که خواستار اخراج دیپلمات تروریستهای آخوندها هستند
تظاهرات ایرانیان آزاده که خواستار اخراج دیپلمات تروریستهای آخوندها هستند

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا (۲۵اردیبهشت) آخوند علیرضا سلیمی عضو مجلس ارتجاع طی اظهاراتی به سوزوگداز در مورد محکومیت‌های قضایی در سوئد و بلژیک پرداخت و در مورد حکم ۲۰سال حبس دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی گفت: «محاکمه دیپلمات ایرانی در کشورهای اروپایی به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست».

خبرگزاری حکومتی ایرنا نوشت: «دادستانی سوئد چندی پیش با استناد به سخنان اعضای فرقه تروریستی منافقین برای حمید نوری شهروند ایرانی تقاضای صدور حکم حبس ابد کرد، حکمی که ابهامات و سؤالات زیادی درباره سلامت و اعتبار آن وجود دارد. حمید نوری آبان ماه سال۹۸، هنگام ورود به استکهلم سوئد در فرودگاه بازداشت و بلافاصله به سلول انفرادی منتقل شد. او پس از بازداشت برخلاف تمام قوانین بین‌المللی تا ۴ماه اجازه تماس با خانواده خود را نداشت. دستگاه قضایی سوئد هم‌چنین تا ۲سال به نوری که در سلول انفرادی نگهداری می‌شود، اجازه ملاقات حضوری با هیچ فردی را نداد که برخلاف حقوق اولیه زندانی است».

 

سوزوگداز در مورد دادگاه دژخیم حمید نوری

روز سه‌شنبه (۲۰اردیبهشت‌ماه) کاظم غریب‌آبادی دبیر به‌اصطلاح حقوق‌بشر قضاییه آخوندی، طی گفتگوی تلویزیونی به سوزوگداز برای برگزاری موفقیت‌آمیز دادگاه دژخیم حمید نوری در استکهلم سوئد پرداخت. این مزدور رژیم که از برملا شدن گوشه‌یی از حقایق کشتار ۳۰هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شده در سال۶۷ به خود می‌پیچید گفت: «پرونده حمید نوری یک پرونده ساده و صرفاً یک پرونده محاکمه یک تبعه ایرانی نیست چرا که مبنای شکل‌گیری این پرونده در سوئد، یک مبنای قضایی، فنی و حقوقی نیست بلکه دارای ماهیتی کاملاً سیاسی است».
کاظم غریب‌آبادی با ابراز سوزش از حضور گسترده شاهدان و شاکیان مجاهد در این دادگاه و تظاهرات روزانه ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در برابر دادگاه گفت: «همین پرونده آقای نوری که الآن شکل گرفته به طرفیت و حمایت از چه کسی شکل گرفته؟ گروهک تروریستی منافقین»... . وی ضمن ابراز وحشت از به میان کشیده شدن محاکمه سران رژیم در استمرار دادگاه قتل‌عام شدگان سال۶۷ گفت: «معتقدم سوئد، پرونده آقای نوری و گروهک تروریستی منافقین را بهانه‌یی برای محاکمه نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است... . مگر یک کارمند سازمان زندانهای ایران چقدر ظرفیت قضایی دارد که صد جلسه دادگاه برای محاکمه او تشکیل دادند؟»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61180aa1-a8c8-4695-a129-ef2194fd56dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات