728 x 90

سوزش و واکنش رژیم از افشای اتوبوس‌خوابی و متروخوابی

مترو خوابی
مترو خوابی

در پی افشای پدیدهٔ شوم اتوبوس‌خوابی در ایران آخوندزده، شورای قلابی شهر تهران، طی بیانیه‌یی، ضمن ابراز وحشت از موج نفرت عظیم اجتماعی، نسبت به افشای پدیدهٔ اتوبوس‌خوابی با سوزش گفت: اکنون «پدیدهٔ بی.آر.تی‌خوابی به‌سرخط رسانه‌ها تبدیل شده و متأسفانه رسانه‌های معاند با قرار دادن سه کلمهٔ کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، گورخوابی و بی‌. آر. تی‌خوابی، موج تبلیغات منفی علیه نظام راه انداخته‌اند!».

عضو قلابی شورای شهر تهران گفت: مبلغ ۱۲هزار تا ۲۵هزار تومانی که در رسانه‌ها مطرح شده را چه کسی می‌گیرد و به چه کسی پرداخت می‌شود؟ دو مسیری که در گزارش رسانه‌ها آمده بود یعنی تجریش_ راه‌آهن و تهران پارس_ آزادی مسیرهای فرعی نیستند که شناخته نشده باشند؛ کافی است یک شب مدیران مربوطه این مسیر را نظارت و کنترل کنند تا موضوع روشن شود و اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی صورت بگیرد، از شهرستان‌های دور به من پیام دادند که واقعاً این موضوع صحت دارد؟ در تهران افرادی داریم که در اتوبوس می‌خوابند و در ایستگاه‌ها آنها را پیاده می‌کنند و سه دقیقه در ایستگاه‌ها می‌لرزند و دوباره سوار می‌شوند و از آنها پول می‌گیرند؟ انتظار داشتیم به‌سرعت در این زمینه اطلاع‌رسانی شفاف و دقیقی صورت گیرد که مورد سوءاستفاده معاندان انقلاب و نظام قرار نگیرد.(سایت حکومتی ایمنا ۱۲دیماه)

همچنین شهرداری رژیم در تهران روز ۱۵دیماه به عکس منتشرشده از متروخوابی واکنش نشان داد و گفت: ساختگی است / به عمد ایستگاه انقلاب را انتخاب کرده‌اند تا حاشیه‌سازی کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در واکنش به انتشار عکس‌هایی از متروخوابی گفت: هیچ کس به غیر از کارگران و پیمانکاران اجازه حضور در ایستگاه‌ها را در هنگام شب ندارند و این عکس یک وصله ناجور به مترو است چرا که شرایط مترو به گونه‌ای است که امکان ندارد افرادی برای شب در آنجا بخوابند.(روزنامه حکومتی انتخاب ۱۵دیماه)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a53523b3-5e5f-4650-9e67-29cdd50c9123"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات