728 x 90

سوزش روزنامه حکومتی سیاست روز از گزارش کمیته حقیقت‌یاب شورای حقوق‌بشر

شورای حقوق بشر ملل متحد
شورای حقوق بشر ملل متحد

روزنامه حکومتی سیاست روز:

گزارش کمیته حقیقت‌یاب شورای حقوق‌بشر بر اساس ادعاها

و اطلاعات افرادی خارج از ایران و مجاهدین تهیه شده است

 

این مدعیان حقوق‌بشر هیچ اشاره‌یی به جنایات صورت گرفته

از سوی اغتشاشگران و آشوب گران

که کشته شدن دهها نفر از نیروی انتظامی را به همراه داشته نکرده‌اند

 

در اقدامی مغایر با اولویت‌های جهانی، شورای حقوق‌بشر نشستی را در باب ایران برگزار کرد. نشستی که مدعی گزارش هیأت حقیقت‌یاب در باب آنچه نقض حقوق‌بشر در پاییز سال گذشته نامیده‌اند بوده است.

این نشست تکرار همان رویکردهای غیرمنصفانه و غیرعادلانه است که تلاش نموده تا ایران را کشوری استثنایی معرفی نماید حال آن‌که ایران همواره از پیشگامان حقوق‌بشر و امنیت جهان بوده است. نکته مهم آن‌که گزارش ادعایی بر اساس ادعاها و اطلاعات افرادی خارج از ایران و مجاهدین تهیه شده و هیچ تناسبی با واقعیات داخل ایران ندارد. این کمیته ادعایی، هیچ سفری به ایران نداشته است و بر اساس گزارشهای مغرضانه افراد و کشورهایی معلوم‌الحال تهیه شده که پیش از نیز گزارشهای شورای حقوق‌بشر را با رویکردی کاملاً غیرمنطقی بر اساس توهمات ذهنی خویش به نگارش در آورده بودند.

گزارش ادعایی با سخنرانی‌های یک جانبه و تکراری نمایندگان کشورهای غربی و کشورهای ذره‌بینی علیه نظام ایران در حالی صورت گرفت که این مدعیان حقوق‌بشر هیچ اشاره‌یی به جنایات صورت گرفته از سوی اغتشاشگران و آشوب گران که کشته شدن دهها نفر از نیروی انتظامی را به همراه داشته نکرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4db8493-8576-4771-bd35-732fa1b7831d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات