728 x 90

سوزش آخوندها از عدم محکومیت کشته شدن فخری‌زاده و محکومیت اعدام روح‌الله زم

سوزش آخوندها از محکومیت بین‌المللی اقدامات ضدبشری
سوزش آخوندها از محکومیت بین‌المللی اقدامات ضدبشری

غیظ و سوزش آخوندها از محکومیت‌های بین‌المللی

و محاکمه دیپلمات تروریست رژیم

اروپاییها اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی را بازداشت می‌کنند

اما اقدام تروریستی در روز روشن علیه ایران را محکوم نمی‌کنند

فرانسه سال‌هاست که میزبان و حامی مجاهدین

در خاک خود بوده است

روزنامه حکومتی رسالت سه‌شنبه ۲۵آذر ۹۹: «مدتی پیش محسن فخری‌زاده در روز روشن و در عملیاتی تروریستی ترور شد، اما تعدادی از کشورهای مطرح اروپایی از جمله آلمان، فرانسه و انگلیس نه‌تنها آن را محکوم نکرده، بلکه تهران را به خویشتن‌داری دعوت کردند! اتحادیه اروپا نیز در بیانیه خود این اقدام تروریستی را محکوم نکرد.

اتحادیه اروپا در مدت‌زمانی کوتاه درباره اعدام روح‌الله زم، بیانیه تندوتیزی را صادر کرده و آن را «با شدیدترین عبارات» محکوم می‌کند. دولت فرانسه هم در بیانیه خود علاوه‌بر محکوم کردن اعدام زم، آن را «وحشیانه» توصیف می‌کند.
نوید افکاری مدتی پیش به‌دار مجازات آویخته شد. اما رسانه‌ها و مقامات غربی و اروپایی بدون هیچ توجیهی این اعدام را سیاسی توصیف کرده و آن را به‌شدت محکوم کردند. موضع‌گیری اروپایی‌ها در این‌خصوص حتی باعث بروز تنش نسبی دیپلماتیک بین تهران و برخی پایتخت‌های اروپایی شد.
وزارت‌خارجه فرانسه که برای جلیقه زردهای پاریس تره هم خورد نمی‌کند، اعدام نوید افکاری را محکوم کرد...

اروپایی‌ها حتی در برخی موارد ظاهر کار را رعایت نکرده و «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی را که مصونیت دیپلماتیک دارد را بازداشت و دادگاهی کرده است. این اقدام قطع‌نظر از خصمانه بودن آن، نقض کنوانسیونهای بین‌المللی نیز محسوب می‌شود. اروپایی‌ها در سایه عدم پایبندی به تعهدات برجامی خود، همواره به‌دنبال فضاسازی علیه ایران بوده‌اند تا اصل ماجرا به حاشیه رود. آنها اقدام تروریستی در روز روشن علیه ایران را محکوم نمی‌کنند، اما دیپلمات ایرانی را بدون هیچ مدرک و دلیلی و بدون آن‌که اتفاقی رخ‌داده باشد، را بازداشت می‌کنند.
تعدادی از کشورهای اروپایی طی سال‌های طولانی به پناهگاهی برای گروه‌های تروریستی ضدایرانی تبدیل‌ شده‌اند. کشور فرانسه که به بهانه‌های مختلف و از جمله اعدام روح‌الله زم بیانیه شدیداللحن صادر کرده است، سال‌هاست که میزبان و حامی مجاهدین در خاک خود بوده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ee5bc71-62f8-4b4f-92af-7b7dab115615"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات