728 x 90

سوز و گداز کیهان خامنه‌ای از آغاز سومین سال بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی

بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی
بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی

کیهان خامنه‌ای روز ۱۱تیر۹۹ ضمن سوزوگداز از شکست توطئهٔ تروریستی رژیم علیه مقاومت ایران در دو سال قبل در پاریس در جریان گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، ضمن حمله به دولت آخوند روحانی نوشت: «در سایه انفعال وزارت‌خارجه» بازداشت اسدی وارد سومین سال شد. کیهان افزوده است: «در این میان، سفرای (نظام) در اتریش و بلژیک و آلمان روزه سکوت گرفته و به هیچ عنوان اظهارنظری از این افراد در رسانه‌ها منتشر نشد. در بررسی وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی این سفارتخانه‌ها نیز با کمال تأسف هیچ خبری در خصوص اسدی منتشر نشده بود!».

کیهان خامنه‌ای در ادامه این مطلب به مصاحبه علی ماجدی سفیر سابق رژیم در آلمان اشاره کرده و افزوده است: «علی ماجدی، سفیر سابق ایران در آلمان- از تیر ۹۳ تا آذر ۹۷، در بهمن‌ماه سال ۹۷ در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایسنا، اظهارات تأمل‌برانگیزی بیان کرد.
ماجدی در این مصاحبه گفت: اروپایی‌ها با ما کار می‌کنند ولی به ما اعتمادی ندارند. می‌بینیم که طی این چند وقت چه مسائلی بین ایران و اتحادیه اروپا رخ داده است. من نمی‌خواهم مسائل را بازگو کنم ولی این اتفاقات باعث شده که اعتماد اروپایی‌ها به ایران از بین برود. با دو، سه عمل اشتباه، اعتمادی که در حال ایجاد شدن بود از بین رفت. باید به کسانی که معتقدند با انجام برخی از عملیاتها و یا خودسریها می‌توان منافع ملی کشور را تأمین کرد، به صراحت گفت تصور آنها اشتباه است و اقدامات آنها نه در راستای افزایش قدرت ایران بلکه ضد قدرت است.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: اروپایی‌ها در مورد ادعاهایی که مطرح کرده‌اند اسنادی آورده‌اند که ما نمی‌توانیم آن را به‌راحتی رد کنیم. گرچه آنها نیز نمی‌توانند این اسناد را به‌راحتی اثبات کنند...ما در داخل کشور با موضوعی هم‌چون عملیات خودسرانه مواجه هستیم، آیا می‌توانیم منکر شویم که در خارج از کشور نیز نمونه‌یی از این اتفاقات رخ نمی‌دهد؟ عملیات‌هایی که اعتماد را دچار خدشه می‌کند.
ماجدی در این مصاحبه ادعاهای واهی برخی کشورهای اروپایی مبنی بر دست داشتن ایران در اقدامات ‌تروریستی در اروپا را تأیید کرد! این اظهارات نسنجیده، استقبال رسانه‌های معاند را در پی داشت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f68bd83a-617f-487e-8223-f528e3d917c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات