728 x 90

سوز و گداز قضائیه جلادان از این که مجاهدین صحنه‌گردان اصلی دادگاه دژخیم حمید نوری در سوئد شده‌اند

دادگاه دژخیم حمید نوری در سوئد
دادگاه دژخیم حمید نوری در سوئد

سوز و گداز قضائیه جلادان

از این که مجاهدین صحنه‌گردان اصلی دادگاه

دژخیم حمید نوری در سوئد شده اند

 

خبرگزاری قضائیه جلادان

ردپای مجاهدین در پرونده حمید نوری

مجاهدین صحنه‌گردان اصلی دادگاه هستند

از ۱۱۳ شاهد، ۶۰ نفر از ‌ مجاهدین بودند

اقدام عجیب‌

برگزاری بخشی از دادگاه در آلبانی

برای تسهیل حضور مجاهدین است

-خبرگزاری میزان رژیم

(خبرگزاری میزان رژیم۴ اردیبهشت )

قضاییه رژیم پس از ضربه دریافتی از دیپلمات تروریست محکوم شده در دادگاه بلژیک که رژیم پس از ۴ سال برای جبران آن ناگزیر به شیوه کثیف گروگانگیری روی آورد، به سوز و گداز از ضربه دریافتی در جریان دادگاه سوئد و محاکمه دژخیم حمید نوری پرداخته است. علت این است که مجاهدین نگذاشتند دادگاه حمید نوری در سوئد ملاخور شده و طبق طرح و برنامه ای که اطلاعات آخوندها با به کار گرفتن مزدوران نفوذی اش در نظر داشت، پیش برود.

 

صورت مسأله این بود که رئیس جمهور برگزیده مقاومت همزمان با هجرت مجاهدین از عراق به آلبانی دادخواهی قتل‌عام زندانیان را از سال ۱۳۹۵ در صدر اولویتهای مقاومت ایران قرار داد.

 

 

پیام خواهرمریم -تظاهرات در برلین در پنجاه و یکمین سالروز تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران فراخوان به محاکمه سران رژیم آخوندی بخاطر قتل عام ۶۷-۳سپتامبر۲۰۱۶-پخش از ماهواره-۱۷شهریور۹۵

به‌همه شما که برای دفاع از حقوق بشر قتل‌عام شده ایران در این تظاهرات حضور یافته‌اید، درود می‌فرستم. به ۳۰ هزار گل سرخ انقلاب که داغ ننگ و تسلیم را بر دل خمینی و دژخیمانش گذاشتند و با نثار جان‌های خود به آرمان آزادی مردم ایران وفا کردند، درود می‌فرستم. خونهای پاک و ارجمند آن یاران خاموش بعد از ۲۸ سال کاخ ستم آخوندها را به‌لرزه در آورده است.

از جانب مردم و مقاومت ایران از ‌دولت‌های غرب می‌خواهم که بی‌اعتنایی به‌نقض حقوق بشر در ایران را بس کنند. تجارت دولت‌ها و کمپانی‌های غرب با ایران که طرفی جز سپاه پاسداران ندارد، ممکن است سودآور باشد. اما در قدم‌های بعد باید صرف مهار ناامنی و تروریسمی شود که همین رژیم سرچشمه آن است.

و سرانجام خطاب من به‌شما هموطنان عزیر است؛

به‌مردم آزاده ایران، و به‌اشرفی‌ها و اشرف‌نشان‌ها در هرکجای ایران و جهان که هستند:

دادخواهی قتل‌عام شدگان را گسترش دهید و آن‌قدر بر این حق‌خواهی پایداری کنید و آن قدر بایستید و کارزار کنید تا جام زهر حقوق بشر را هم به‌حلقوم ولایت فقیه بریزید. این دادخواهی بخشی از مبارزه برای سرنگونی حکومت اعدام و شکنجه است و آن قدر ادامه و گسترش خواهد یافت که سرنگونی آخوندها را محقق کند. به شما و رنج و تلاش‌تان در این جنبش بزرگ درود می‌فرستم.

سخنرانی مریم رجوی -انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی شکست بزرگ رژیم آخوندی ۲۰شهریور ۱۳۹۵

پخش ازماهواره۲۱شهریور۹۵

همان رژیمی که از قتل عام زندانیان دست‌بسته ما فروگذار نکرد، معلوم بود که فرصت اشغال عراق برای از بین‌بردن مجاهدینی که پایداری می‌کنند و به قول خمینی بر سر موضع خود هستند، می خواست که حداکثر استفاده را به هر قیمت به‌عمل می‌آورد. این، مضمون رویارویی ۱۴ساله در عراق، بین ما و رژیم ولایت فقیه بود. نبرد بود و نبود ،

حالا دوران تازه‌یی آغاز شده است که سرلوحه‌اش پیشرفت همه‌جانبه برای سرنگونی ولایت فقیه است.

بیخود نیست که همین دیروز آخوند جنتی رئیس خبرگان و رئیس شورای نگهبان رژیم، پرده‌ها را کنار زد و گفت: اگر به مجاهدین می‌خواستند مجال بیشتر بدهند و آنها را قتل عام نکنند، آنها اصلا ریشه نظام را می‌کندند.

و در آخر، روی سخن‌ام با جوانان و اشرف‌نشان‌ها در داخل ایران است:‌ این، به‌صدا درآمدن زنگ‌های دوران تغییر و دوران تهاجم و پیشروی است. پیام، هزار اشرف است. تکرار می‌کنم: هزار اشرف، هم نقشه‌مسیر آزادی است، هم نیروی خیزش عمومی و هم آن پتک گرانی که بر سر ولایت فقیه فرود می‌آید.

قطعا، جنبش دادخواهی قتل‌عام‌شدگان و جنبشهایی که رژیم را به لرزه در بیاورد یکی بعد از دیگری در راهست و هزار اشرف آماده است که هزار جبههٔ جدید را علیه رژیم ولایت فقیه بگشاید.

 

 

سخنرانی مریم رجوی در مراسم بیست و نهمین سالگرد قتل عام ۳۰هزار زندانی سیاسی توسط جلادان ولایت فقیه -۱۹ اوت۲۰۱۷

پخش ازماهواره۳۰مرداد۱۳۹۶

حضور شما حامیان مقاومت، در گردهم‌آیی دادخواهی قتل‌عام‌شدگان مایه پشتگرمی این جنبش است.

این اجتماع، یک اجتماع فوق‌العاده است: در میان شما مجاهدان آزادی که این جا حضور دارید، بیش از ۹۲۰ نفر سالها در زندانهای شاه و شیخ بوده‌اید. حدود ۱۰ درصد در زمان شاه و حدود ۹۰ درصد در زمان شیخ. از پنج تا ۱۰ سال و حتی ۱۲ ، ۱۳ یا ۱۵ سال و حتی ۱۷ سال در زندان بوده اید. مسعود در سال ۸۸ گفت اسامی و مشخصات همة زندانیان، آن زمان که در اشرف بودید برای همه ارگانهای بین المللی فرستاده شد.

یک بار پروفسور آلن درشویتز حقوقدان صاحب‌نام آمریکا گفت: اشرفی‌ها «متمرکزترین گروه شاهدان جنایت‌های رژیم ایران در دنیا هستند» و خواستار آن شد که جهان باید از این شاهدان حفاظت کند.

 

واحد تحقیق شهدا در سازمان مجاهدین خلق ایران، به تازگی اسامی صدها شهید قتل عام را از داخل کشور به دست آورده .یکایک نام‌های به دست آمده مورد تحقیق و بررسی کافی قرار گرفته و پرونده آنها کامل شده، بر این اساس، امروز اسامی ۴۲۶ تن از مجاهدان قتل‌عام‌شده که تا به حال منتشر نشده، اعلام می‌شود.

هم چنین چاپ جدید کتاب جنایت علیه بشریت به زبان انگلیسی شامل اسامی و مشخصات بیش از ۵۰۰۰ شهید مجاهد خلق منتشر شده است.

 

در این زمان وزارت اطلاعات آخوندها و مزدورانش جریان جهانی دادخواهی را تیرمشقی و بلااثر توصیف میکردند

 

مزدور مصداقی-۲۱ مهر ۱۳۹۵:

مصداقی : ...بله من امروز دیدم این موضوع دادخواهی را مطرح میکنند بطوری که کارخاصی صورت بگیره مثلا من دیدم مجاهدین اینکار را میکنند در این هیاهوهای زیادی فرقه رجوی کرده در شهرهای مختلف در کشورهای مختلف ای کاش این کارها را با در واقع یک پشتوانه حقوقی انجام میدادند یعنی یک ثمره ای داشته باشد .یعنی یک تلاشی که بتواند به یک نتایجی برسد .

اینکارهایی که صورت میگیرد مثل یک تیر مشقی است .صدا دارد اما تاثیر ندارد .مثل تیر هوایی است به هوا میرود صدا هم دارد اما نتیجه ای ندارد .بنابر این فقط هیاهوست واینکه سرگرم بکند

بخاطر این که این فرقه بعد از اعلام ترکی الفیصل مبنی بر اینکه مسعود رجوی فوت کرده است .تمام ذهن و فکر هواداران این فرقه واعضای شورای ملی مقاومت سرنوشت مسعود رجوی است ..اعلام رسمی مرگ او معضلات بسیار بسیار زیادی را برایشان رقم میزند .طوفانی در درون تشکیلات بپا میکند آنها با یک حربه ای میخواستند بگویند که مسعود رجوی را از صحنه خارج کنند و به پیام های کتبی بسنده کنند .ودیگر پیام صوتی هم نداد و ارتباط صوتی هم نباشد.حالا میخواستند که ارتباط صوتی را هم قطع کنند

 

اما گسترش جنبش دادخواهی در داخل و خارج ایران وزارت اطلاعات آخوندها را ناگزیر کرد به گفته مزدور نفوذی به سناریوی «چند وجهی» دیگری رو بیاورد و با موافقت با سفر دژخیم حمید نوری به سوئد به خیال خود کاسه کوزه ها را بر سر مجاهدین خراب و بساط مزدوران نفوذی خود را آباد کند.

اما وزارت اطلاعات رژیم در دولت روحانی در نیمه سال ۹۸ حساب دو چیز را نکرده بود : یکی همان هوشیاری و توانمندی مجاهدین و مقاومت ایران که امروز از آن شاکی است و اینهمه سوز و گداز میکند، و دیگری اینکه نزدیک به دو سال بعد ابراهیم رئیسی جلاد قتل عام و عضو کمیته مرگ، رئیس جمهور رژیم میشود و صورت مسأله دردادگاه سوئد با افشاگریهای مقاومت ایران به میزان زیاد برملا و تحت الشعاع این موضوع قرار میگیرد.

 

اینجاست که می بینیم خبرگزاری قضائیه جلادان در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ باز هم به شکوه و ناله از رد پای مجاهدین در پرونده حمید نوری و نقض اصول بین المللی از سوی سوئدی ها می پردازد و مینویسد

ردپای مجاهدین در پرونده حمید نوری/ نقض اصول بین‌المللی از سوی سوئدی‌ها

یکی از موضوعات قابل ملاحظه در بازداشت و محاکمه حمید نوری حضور و نقش مجاهدین ‌در این پرونده است و به نوعی اعضای این گروهک صحنه‌گردان اصلی دادگاه هستند.

تعداد کل افرادی که برای شکایت در این پرونده شاهد محور حضور داشته‌اند، ۱۱۳ نفر بوده است.

از این تعداد ۶۰ نفر از اعضای مجاهدین بودند که ۴۲ نفر آن‌ها از اعضای اصلی این گروهک و شماری دیگر نیز از نزدیکان آن‌ها بودند.

اما اقدام عجیب‌تری که این حمایت همه‌جانبه را آشکار می‌کند برگزاری بخشی از دادگاه بدوی در آلبانی برای تسهیل حضور عناصر این گروهک در دادگاه است.

دادگاه سوئد چند جلسه از دادگاه را در آلبانی برگزار کرد تا تعدادی از اعضای این گروهک دادگاه به عنوان باصطلاح شاهد حاضر شوند.

(خبرگزاری میزان رژیم ۴ اردیبهشت )

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab85c28f-b32c-469f-86e6-a4004d795568"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات