728 x 90

سوز و گداز آخوندها از کارزار بزرگ جهانی علیه توافق شرم‌آور و حکم تاریخی دژخیم حمید نوری

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم

سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم در نشست خبری روز چهارشنبه ۲۹تیرماه خود، برافروختگی نظام آخوندی از کارزار بزرگ جهانی و تظاهرات هموطنان برای جلوگیری از زدوبند کثیف و استرداد اسدالله اسدی را بیان کرد و گفت: موضوع مجاهدین همواره در مذاکرات رژیم با سایر کشورها مطرح شده و خواهد شد.

 

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه آخوندها - ۲۹تیر۱۴۰۱: در خصوص کشورهای اروپایی معتقد هستم... از ایجاد فضای فعالیت سیاسی رسانه‌ای برای این سازمان جلوگیری بکنند و منافع و مصالح سیاسی و اقتصادی و در واقع دوجانبه خودشان را در مناسبات با جمهوری اسلامی ایران به سرنوشت سازمانی تروریستی به نام منافقین گره نزنند این موضوع همواره در مذاکرات ایران با کشورهایی که متأسفانه منافقین را به مأمن و محل اقامت اعضای این سازمان تروریستی بدل کردند این ارتباط و این گفتگوها بوده و مبتنی بر شرایط و نیازهای روز هم‌چنان ادامه پیدا خواهد کرد.

سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم هم‌چنین با سوزش از حکم اشد مجازات برای دژخیم نوری در دادگاه استکهلم گفت این دادگاه محکومیت کل نظام و تطهیر مجاهدین بود.

 

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه آخوندها - ۲۹تیر۱۴۰۱:  این دادگاه نه تنها نقض برگزاری این دادگاه نه تنها نقض حقوق یک شهروند عادی و بیگناه ایرانی بوده بلکه بیانیه‌یی هم که این دادگاه صادر کرده نقض حاکمیت ایران بوده و اتهامات ناروایی را به دولت جمهوری اسلامی ایران وارد کرده ما معتقدیم که دولت سوئد باید این اشتباه خودش را جبران بکند معتقدیم که ادعاهای یک گروه و سازمان تروریستی را نباید مبنای عمل و اقدام سیاسی و قضایی علیه یک شهروند ایرانی قرار بدهد.

... تشکیل چنین دادگاه اقدامی نادرست و غلط در جهت تطهیر چهره یک سازمان تروریستی بوده... و متأسفانه دادگاه سوئد این امکان را برای یک سازمانی تروریستی قرار داده که ادعاهای خودش را در اونجا علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح بکند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f764f0ee-27a5-4af9-b983-f4bca5cd6a3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات