728 x 90

سوز برف و سرمای بیداد

در حالی که میلیونها دلار در گیلان و آذربایجان خرج راه‌اندازی نمایش ۲۲بهمن و چاپ بنر دژخیم سلیمانی شد، مردم این منطقه جنایت بعد از سیل سیستان و بلوچستان و زلزلهٔ کرمانشاه را تجربه می‌کنند. باز هم جنایتکاران از غافلگیری مردم می‌گویند.

پیش‌بینی کرده هواشناسی برفه چه جوری غاغلگیر شدن؟ همیشه مردم غافلگیر میشن.

از روز اول هیچ کسی نیومده اینجا بگه آقا اینجا چه خبره چه خبر نیست. یه هفته اینجا آماده‌باش بود اصلاً هیچ احدالناسی نیومده بگه آقا اینجا چه خبره!

به‌گزارش یک هم‌وطن از رشت: آب و برق و تلفن قطع شد. برای تأمین آب، مردم آب ناودانی‌ها را جمع می‌کنند. ۴۸ساعته برف قطع شده اما هیچ کمکی نیست. اینها فقط به فکر خودشون هستن. به‌خدا این رژیم از هر بلای طبیعی بدتره.

بیش از ۲۵۰هزار مشترک در گیلان دیشب را در تاریکی به‌سر بردند.

مشکلات برقو داریم مشکلات جاده‌رو داریم آب نداریم

تظاهرات مردم رشت علیه حکومت. مسئولان بی‌لیاقت

نماینده خامنه‌ای در وحشت از خشم و نفرت مردم، به مدیران و نیروهای امداد رسان هشدار داد تا شاید از این طریق مانع خروش و خیزش مردم گردد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خواستار عذرخواهی مدیران گیلان به‌دلیل کندی خدمات رسانی در بارش برف اخیر شد و افزود این‌که مردم و مسافران ۲۲ساعت در جاده سراوان تا رشت بمانند خجالت‌آور است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/107b27c2-ce17-4e7e-8cae-34762b3a2024"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات