728 x 90

سوئیس اینفو: مخالفان تبعیدی شورای ملی مقاومت ایران «پاداش جنایات علیه بشریت» توسط تهران را محکوم کردند

شورای حقوق‌بشر ملل متحد
شورای حقوق‌بشر ملل متحد

خبرگزاری سوئیس اینفو گزارش داد: مخالفان تبعیدی شورای ملی مقاومت ایران «پاداش جنایات علیه بشریت» توسط تهران را محکوم کردند.

ده‌ها شخصیت و سازمان غیردولتی از چندین کشور، از جمله برنده جایزه نوبل فیزیک، میشل مایور، در نامه‌یی به ولکر ترک، کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل، «فرایند غیردموکراتیک» را هدف قرار دادند که منجر به ریاست ایران شد. آنها افزودند که رژیم ایران این تصمیم را چراغ سبزی برای "شکنجه و کشتار بیشتر" تلقی کرده و تصریح کردند که رژیم ایران مکرراْ در سازمان ملل به‌خاطر نقض حقوق‌بشر محکوم شده است.

 

خبرگزاری سوئیس اینفو همچنین نوشت: آمریکا تصمیم گرفته است نشست شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در ژنو به ریاست رژیم ایران را تحریم کند. آنها روز پنجشنبه را به‌عنوان یک «روز مسخره» محکوم کردند. در حالی که این کشور مرتباً به‌دلیل نقض حقوق‌بشر محکوم می‌شود.

به گزارش سوئیس اینفو، سفیر آمریکا در امور حقوق‌بشر در بیانیه‌یی اعلام کرد: ما قاطعانه از نشستن، صحبت یا شرکت در هر بحثی درباره حقوق‌بشر به ریاست ایران خودداری می‌کنیم.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/899a23cd-694f-4575-a4e0-d8d71bf8a87b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات