728 x 90

سهیل عربی در بیست و یکمین روز اعتصاب غذا از زبان همبندش + کلیپ صوتی

زندانی سیاسی سهیل عربی
زندانی سیاسی سهیل عربی

زندانی سیاسی سهیل عربی ۲۵بهمن؛ بیست و یکمین روز اعتصاب‌غذای خود را با فشار خون روی ۷پشت سر گذاشت.  آخرین وضعیت این زندانی سیاسی را در پیام همبندی‌اش از تهران بزرگ می شنویم

دیوانه‌ای از قفس پرید

اینجا جهنم تهران بزرگ است. زندانیان مالی و کلاهبرداران و ما... که تلاش کردیم جماعت خفته را بیدار کنیم. به همین جرم محکوم به تحمل حبس شده و ما را اینجا دیوانه خطاب می‌کنند.

سهیل پس از ۴روز اعتصاب‌غذای خشک و تر به کما رفت. به یاد دارم که همیشه این را می‌گفت:

«دل آدمی دلایلی دارد که عقل ظاهربین را یارای فهمیدن نیست. کسی که از خود می‌گذرد تا یاور کودکان کار باشد و پشت و پناه آنها باشد. شخصی که قید آزادی را زد تا صدای زندانیان سیاسی عقیدتی باشد. با ظلم و غاصبان جنگید و در دنیای امروز دیوانه می‌نامندش. آن دیوانه اعتصاب غذا کرد اما عاشقی را از یاد نبرد تا از خودگذشتگی را یادمان بدهد. وقتی شنید خواهرانش گلرخ و آتنا را به قرچک تبعید کردند خوراک از گلویش پایین نرفت و اوین را بر سر جلادان خامنه‌ای خراب کرد و تبعید به جهنم بزرگ را چون مرد به جان خرید.  اما بر سر حرفش ایستاد و حال دارد جان می‌سپارد. شاید امروز و همین امروز یا فردا  خبر مرگش را بشنویم.

و هزاران نفرین بر این جماعت زنده کش مرده پرست که تا سهیل بود قدرش ندانستند.

من نیز به سهیل و ستارگانی می‌پیوندم دیوانگانی که از قفس پریدند. اینجا کسی قدر نوابغ را نمی‌دانند. دنیا جای خوبی برای دیوانه‌ها نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76118ec0-113f-44de-8c24-59cc657171d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات