728 x 90

سه سناتور جمهوریخواه از دولت بایدن خواستار قاطعیت در قبال رژیم ایران شدند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

جیمز لانکفورد، سناتور جمهوریخواه با انتقاد از رفتار دولت کنونی آمریکا در برابر بلندپروازیهای رژیم ایران، اظهار داشت، ضروری است مقابل رژیم تروریستی رژیم ایران و ماجراجویی‌های اتمی آن با قاطعیت موضع گرفت.
سناتور جمهوریخواه روز چهارشنبه ۲۷بهمن طی سخنانی در واشنگتن تصریح کرد، رژیم ایران به‌دنبال جدا‌کردن پرونده اتمی از پرونده فعالیت‌های تروریستی است. رژیم ایران توانایی آزمایش موشکهای حامل کلاهک هسته‌یی را دارد.
سناتور لانکفورد در ادامه گفت: رژیم ایران مدعی است برای اهداف صلح‌آمیز به غنی‌سازی اقدام می‌کند اما درصد بالای غنی‌سازی اورانیوم نشانگر اهداف دیگری است.
در همین رابطه جاش هاولی، دیگر سناتور جمهوریخواه با بیان این‌که امیدوار است دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به برجام باز نگردد. الان زمان مناسبی برای فرصت‌دادن به این رژیم جهت توسعه برنامه اتمی نیست.
جاش هاولی خواستار تقویت توانایی متحدان آمریکا در منطقه با هدف مراقبت از بلند پروازیهای رژیم شد تا سران این رژیم بدانند قادر به تنش‌زایی و توسعه‌طلبی در خاورمیانه نیستند.
دیگر سناتور جمهوریخواه، جان کورنین نیز با ابراز نگرانی از مذاکرات اتمی وین گفت: مقامات دولت بایدن بدترین مذاکره‌کنندگان در دنیا هستند. آنها در حال تسهیل دستیابی ایران به سلاح اتمی بوده و در مقابل آن چیز خاصی از رژیم ایران نخواسته‌اند. (العربیه ۲۷بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d79a6a66-6e47-4c59-a699-67dbf4b65e80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات