728 x 90

سناریوی مفتضح و مضحک سوته‌دلان سلطنت و شکایت‌های ابلهانه به سناتور منندز از مجاهدین و مقاومت «ترسناک» ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ

سناریوی مفتضح و مضحک سوته‌دلان سلطنت و شکایت‌های ابلهانه از مجاهدین و مقاومت
سناریوی مفتضح و مضحک سوته‌دلان سلطنت و شکایت‌های ابلهانه از مجاهدین و مقاومت

سناریوی مفتضح و مضحک سوته‌دلان سلطنت

و شکایت‌های ابلهانه به سناتور منندز از مجاهدین و مقاومت «ترسناک» ایران

در کنفرانس امنیتی مونیخ-۲۹ بهمن ۱۴۰۱

 

قسمت اول سناریو

مایکل گاهلر خصم دیرین مجاهدین و مقاومت ایران

متقاضی محاکمهٔ رهبران مجاهدین به جای رژیم پس از کشتار قاسم سلیمانی در اشرف در ۱۹فروردین ۱۳۹۰

 

مایکل گاهلر عضو پارلمان اروپا از آلمان: من هم‌چنین عضو پارلمان اروپا هستم. من یک درخواست قاطع از شما دارم، زیرا به نظرم بسیار لازم است که شما موضع خود را در مقابل هیأت‌های تصمیم‌گیرنده در اروپا و فراتر از آن ارتقاء دهید. آیا شما می‌دانید که چه کسی به‌طور فیزیکی هر روزه در پارلمان اروپا و شاید سایر پارلمانها اپوزیسیون ایران را نمایندگی می‌کند؟ آن شورای ملی مقاومت ترسناک است. آنها به‌طور فیزیکی هر روز آنجا حضور دارند. آنها وانمود می‌کنند که اپوزیسیون ایران هستند. آنها به‌نحوه تفکر بسیاری از همکاران ما اغلب از کشورهایی که به‌تازگی خود را آزاد کرده، نفوذ کرده‌اند و خود را به‌عنوان آلترناتیو واقعی جا زده‌اند. البته من تصور می‌کنم که آنها مردم را نمایندگی نمی‌کنند و اپوزیسیون واقعی نیستند.

کریم سجادپور - گرداننده: منظور او مجاهدین خلق بود.

 

قسمت دوم سناریو

معصومه علی‌نژاد قمی کلایی اصلاحاتی ریزشی

انتقالی از چادر نظام و آخوند خاتمی به خیمه گاه سلطنتی!

مجاهدین مردم ایران را نمایندگی نمی‌کنند و به دموکراسی اعتقاد ندارند

نماینده جامعه زنان در آلمان (هواداران مجاهدین خلق ایران): فقط همین یکی مانده بود که به سنجش اعتقادی مجاهدین به دموکراسی بپردازد!

 

معصومه علی‌نژاد قمی بعد از دگردیسی به «مسیح در نیویورک!»:

من خیلی خیلی متعجب هستم که چطور از طرف اعضای پارلمان اروپا

توسط برخی سناتورها و اعضای کنگره آمریکا مورد استقبال قرار می‌گیرند؟!

نماینده انجمن جوانان ایرانی در جنوب آلمان (هواداران مجاهدین خلق ایران): در آینده بیشتر تعجب خواهی کرد. ماجرای سلطنت هم مانند اصلاح‌طلب و اصول‌گرا به پایان می‌رسد.

 

مسیح علینژاد: من می‌خواهم اینجا تأکید کنم که «ام.ای.کی» [مجاهدین] به هیچ عنوان مردم ایران را نمایندگی نمی‌کنند. مردم ایران در داخل کشور به اندازه کافی شجاع هستند که بتوانند خود را نمایندگی کنند. ما در ارتباط مستقیم با آنها هستیم. همان‌طوری که آقای پهلوی و نازنین گفتند، اعلامیه و بیانیه ما بر این پایه است که ما خواستار یک دموکراسی سکولار هستیم. آنها [مجاهدین] نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه با مردم ایران تعاملی دارند و نه حتی با ما تعامل و صحبت می‌کنند و بگویند که برای آینده ایران چه می‌خواهند، من خیلی خیلی متعجب هستم که چطور از طرف اعضای پارلمان اروپا، توسط برخی سناتورها و اعضای کنگره آمریکا مورد استقبال قرار می‌گیرند؟

 

پاسخ سناتور منندز

سناتور منندز: من هم می‌خواهم به‌طور خلاصه یک نکته را بگویم: قبل از هر چیز، من به طیف گسترده‌یی از صداها گوش کرده‌ام که خواستار آزادی برای مردم ایران هستند و متعهد به دموکراسی و حقوق‌بشر هستند. من به همه گوش می‌کنم.

 

 

قسمتی از  پیام سناتور منندز به گردهمایی مقاومت ایران - ۳۱ تیر ۱۴۰۱

 

سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا:

رژیم ایران ناقضان حقوق‌بشر مانند ابراهیم رئیسی را که فعالانه در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ایران در سال۱۳۶۷ مشارکت داشت ارتقا می‌دهد

جنایتی که او پس از فتوای ولی‌فقیه رژیم علیه سازمان مجاهدین خلق ایران انجام داد

 

سناتور رابرت منندز – رئیس کمیتهٔ روابط خارجی سنای آمریکا

سلام. من سناتور باب منندز، سناتور ارشد نیوجرسی و رئیس کمیتهٔ روابط خارجی سنا هستم. به شما که چه از اشرف۳ در آلبانی و چه از ایران به‌صورت زنده از طریق ماهواره تماشا می‌کنید، موجب افتخار من است که امروز دعوت شده‌ام تا به‌عنوان بخشی از کنوانسیون بین‌المللی برای یک ایران آزاد با همهٔ شما صحبت کنم.

و من به‌طور خاص می‌خواهم از مریم رجوی تشکر کنم به‌خاطر رهبری و کمکهای ایشان به‌این جنبش. چند دهه است که رژیم ایران مردم را سرکوب کرده، کشورهای همسایه را وحشت‌زده کرده و ثبات کل منطقه را تضعیف کرده است.

در حالی‌که سپاه پاسداران (رژیم) ایران اقدامات تروریستی را در خارج کشور انجام می‌دهد، نیروهای امنیتی (رژیم) ایران شهروندان بی‌گناه را در داخل زندانی می‌کنند، آن‌هم اغلب بدون هیچ دلیلی به‌جز این‌که آنها به‌طور صلح‌آمیز علیه بی‌رحمی این رژیم اعتراض کرده‌اند. در حالی که پهپادهای مملو از ساچمه و ترکش (رژیم) ایران به‌تأسیسات آمریکایی اصابت می‌کنند، رژیم برای ذخیره‌سازی مواد اتمی و پیشبرد برنامهٔ اتمی خود تلاش می‌کند. در حالی‌که رژیم اطلاعات غلط را در خارج منتشر می‌کند، آنها ناقضان حقوق‌بشر را در داخل ارتقا می‌دهند و حفاظت می‌کنند، افرادی مانند ابراهیم رئیسی. او کسی است که فعالانه در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ایران در سال۱۳۶۷ مشارکت داشت، جنایتی که او پس از فتوای ولی‌فقیه رژیم علیه سازمان مجاهدین خلق ایران انجام داد. او کسی است که هدایت سرکوب بی‌رحمانه علیه معترضان صلح‌جو را هم در سال۱۳۸۸ و هم در اعتراضات اخیرتر در سال۱۳۹۸ برعهده داشت. به‌همین دلیل سپاه پاسداران و رژیم این قاتل را ترفیع دادند. آنها او را برای تحکیم قدرت خود ارتقا دادند. او را ارتقا دادند تا هر روزنه‌یی را برای شهروندان ایرانی برای حسابرسی از این حکومت مسدود کنند. هم‌زمان او را در حالی ارتقا دادند که عملیات تروریسم منطقه‌یی و تلاششان برای دستیابی به‌سلاح اتمی را تشدید کردند. ما باید به‌اعلام خطر نسبت به‌سرکوب مداوم در ایران ادامه بدهیم. ضروریست که با اذیت و آزار زنان از سوی این رژیم زن‌ستیز مقابله شود. ضروری است که از مردمی حمایت شود که با استفاده از حقشان، علیه سرکوب رژیم اعتراض می‌کنند. در واقع، با هر ساختمانی که فرو می‌ریزد، با هر مورد کم‌آبی، با هر کاهش ارزش پول، جنبش اعتراضی گسترش می‌یابد.

 

حمایت دو حزبی سنای آمریکا از قیام مردم ایران برای جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین از دولت

کنفرانس با حضور ۸ سناتور و شماری از شخصیتهای آمریکایی و سخنان خانم مریم رجوی

 

حضور۴۰ تن از مشاوران سناتورهای آمریکایی و نمایندگانی از سفارتهای خارجی در واشنگتن و خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی در این کنفرانس

 

سناتور رابرت منندز

مایلم از شورای ملی مقاومت ایران به‌خاطر تعهدش به بلند کردن صدای ایرانیان در داخل ایران و حمایت مداوم از آزادی مردم ایران قدردانی کنم

۱۷ آذر ۱۴۰۱

 

سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

متشکرم. عصر بخیر. خیلی خوب است که همه شما را امروز اینجا می‌بینم. من از پیروی از همکار برجسته‌ام که اشتراکات زیادی با او داشتیم، بسیار هیجان‌زده هستم، سناتور لیبرمن، که یک نیروی قوی قطب‌نمای اخلاقی است. بنابراین من از سخنان او قدردانی می‌کنم. من از دیدن سناتور آیوت در اینجا قدردانی می‌کنم و می‌دانم که سایر همکارانم قبلاً اینجا بوده‌اند.

اجازه دهید با تشکر از سازمان جوامع ایرانی برای برگزاری رویداد امروز در کنگره شروع کنم. من از دیدن این همه ایرانی در آمریکا از سراسر کشور بسیار هیجان زده هستم، و مایلم از شورای ملی مقاومت ایران به‌خاطر تعهدشان به بلند کردن صدای شما، صدای ایرانیان در داخل ایران و حمایت مداوم از آزادی مردم ایران تشکر و قدردانی کنم.

۹۰روز است که شاهد تجمع ایرانیان در میادین و راهپیمایی در خیابان‌ها برای مقابله با زن‌ستیزی رژیم هستیم. در عین‌حال، ما شاهد بودیم که رژیم با وحشیگری که به‌خوبی از آن مطلع هستیم پاسخ داد. گاز اشک‌آور، تهدید عمومی علیه اعضای خانواده، شکنجه، تیراندازی با گلوله جنگی و مرگ. آنها صدها معترض و دهها هزار نفر دیگر را به‌قتل رسانده‌اند.

واکنش‌های این رژیم برای کسی که در این سال‌ها به ایران توجه داشته است، تعجب‌آور نخواهد بود. من مطمئناً از روزهایی که در مجلس نمایندگان بودم این کار را انجام داده‌ام. همه اینجا می‌دانند که رژیم ایران چقدر سخت‌گیر و ناصادق بوده است. ما سال‌ها آن را با جاه‌طلبیهای هسته‌یی آنها و رویکردشان در مذاکره با برجام مشاهده کرده‌ایم، به همین دلیل است که من با برجام مخالفم و با عناصری که اکنون تهیه می‌شوند، مخالفم.

ما می‌بینیم که واقعاً این رژیم چیست و پهپادهای ایرانی که اوکراینی‌ها را می‌کشند. ما آن را در موشکهایی می‌بینیم که به سمت متحدان خلیج‌فارس هدف گرفته شده‌اند. ما آن را در تلاش برای ترور مقامات قبلی ایالات متحده می‌بینیم.

آنها بسیاری از دوستان و خانواده شما را سرکوب و شکنجه کرده‌اند. عکسهای زیادی اینجا در هر طرف من وجود دارد. اعضای خانواده و همکارانی که دهه هاست با رژیم مخالفت کرده‌اند. آنها زندانیان سیاسی بی‌گناه را قتل‌عام کردند. و اکنون که به‌طور کامل در رسانه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شود، می‌بینیم که آنها چقدر بی‌رحم و مستاصل هستند تا قدرت خود را حفظ کنند. تفاوت بین آنچه اکنون می‌بینیم و گذشته این است که مردم بیشتری در جهان انحطاط این رژیم را درک می‌کنند، و این چیزی است که ما باید زنده نگهداریم،

ما باید از ابزارهایی که برای کمک داریم استفاده کنیم. دور زدن تلاشهای رژیم برای ایجاد اختلال در ارتباطات مردم خود، و ما باید قانون ماگنیتسکی و تحریم‌های دیگر را علیه کسانی که مرتکب این عمل شنیع می‌شوند فعال کنیم. آنها باید بدانند که از دسترس عدالت خارج نیستند.

پس بیایید در مقابل نقض حقوق‌بشر و خشونت رژیم بایستیم. اجازه دهید به محافظت از کسانی که در اشرف۳ هستند ادامه دهیم و من متعهد به انجام آن هستم.

 

نگاهی به سوابق برای اطلاع هموطنان

به‌ویژه نسل جوان و شورشگران

 

توصیفات کریم سجاد پور در مورد خامنه‌ای خلیفه خون‌ریز ارتجاع

۲۷مهر ۱۳۹۸

آقای ترامپ زندگی خیلی لوکس هواپیمای خصوصی دوست داره بره اینور و آنور دنیا

خامنه‌ای یک رهبر است ۳۰سال است که از کشور نرفت بیرون

اگر مقایسه‌اش بکنیم با دیکتاتورهای دیگه در منطقه آقای خامنه‌ای یک زندگی خیلی ساده‌ای داره

 

مجری من و تو: در بخش مهمی از این مقاله اصلاً یکی از زیباییهایی که این مقاله داشت و من چندین بار مطالعه‌اش کردم اینه که علاوه بر زندگی سیاسی آقای خامنه‌ای این وسط یک گریزی هم می‌زنید به زندگی شخصی و خصوصیتهای شخصیتی ایشون اینها رو چطور فکر کردید که باید توی این مقاله بیارید؟

سجادپور: خب فکر می‌کنم خیلی فرق داره با آقای ترامپ و این جالب بود ادیتوره فکر کرد که این خیلی جالبه که این دوتا رو مقایسه بکنیم آقای ترامپ زندگی خیلی لوکس هواپیمای خصوصی دوست داره بره اینور وانور دنیا ویک رهبر که گفتم سی سال هست که از کشور نرفت بیرون ۵۵سال هست که با زنش هست و حتی یکبار هم ندیدیم یک عکس از زن آقای خامنه‌ای و همیشه دوست داره نشون بده آدم خیلی ساده است همیشه دمپایی می‌پوشه اونایی که میرن خونه‌اش یک خونه خیلی ساده میدون پاستور تعریف می‌کنن که شام نیمرو و نون و کشمش می‌خوردن و این یکی از مهمترین نشونه آقای خامنه‌ای هست که اگر مقایسه‌اش بکنیم با دیکتاتورهای دیگه در منطقه آقای خامنه‌ای یک زندگی خیلی ساده‌ای داره

 

سجادپور: آیت‌الله خامنه‌ای قدرت را کاملاً متمرکز در دست گرفته است

البته نه یک دیکتاتوری (!)

 

طی بیست سال گذشته از این دفاع می‌کردم که اگر با ایران تعامل داشته باشید

شما به واقع می‌توانید اصلاحات سیاسی در داخل ایران به‌وجود بیاورید

 

کریم سجادپور -۲۰ تیر ۱۳۸۷

بنیاد فکری مرکز استراتژی و دانش بین‌المللی ۲۰تیر ۱۳۸۷

کریم سجادپور: من فکر می‌کنم که آیت‌الله خامنه‌ای قدرت را کاملاً متمرکز در دست گرفته است، البته نه یک دیکتاتوری، ولی بدون شک قدرتمندتر همیشه طی نوزده بیست سال رهبری‌اش.

[من] همه تمامی سخنرانیهای بزرگ و کوچک خامنه‌ای را طی دهها سالی که بوده خوانده‌ام، چیزی حدود ۱۵۰۰ صفحه مکتوبات بوده.

هم‌چنین طی بیست سال گذشته از این دفاع می‌کردم که اگر با ایران تعامل داشته باشید، ایران را به روی جهان باز می‌کنید، سرمایه‌گذاریهای خارجی هست، در تهران سفارتهایی برای این کار خواهد بود. شما به واقع می‌توانید اصلاحات سیاسی در داخل ایران به‌وجود بیاورید

 

 

نگاهی به سوابق معصومه علی‌نژاد قمی

دگردیسی از ولایت فقیه و تک خوانی برای آخوند خاتمی و اصلاحات و انتخابات تا بچه شاه

اما در هر حال هم‌صدا با قاتلان مجاهدین در دیکتاتوریهای شیخ و شاه

 

خاتمی: امام جواب می‌دهد که اگر موجب فساد نشود بلا اشکال است. بعد میگه تک خوانی زن چگونه است؟ می‌گوید حکم مسأله نابرابری ... ببینید ملاک را ایجاد فساد کردن و فساد دانستن میدونیم

مسیح علی‌نژاد: خوب شما این دیدار خیلی براتون ارزشمنده دیگه درسته؟ خوب پس برای خود شما به‌لحاظ شرعی اگر یک زن بخواد بخونه گوش می‌کنید.

خاتمی: من تا الآن هنوز نخونده کسی

مسیح علی‌نژاد: من صدام قشنگه ولی

اگر خدا خدا مرا بگریانی من آسمانت را به غم بگریانم

خاتمی: لبخند می‌زند و دست برای مسیح دست می‌زند

 

کروبی: سؤال اقتصادیه

نکته مهمی شما اشاره کردین می‌خواهم همون رو بگید شما گفتید روحانی که تو بخش سنتی جامعه هستند محبوبیتشان خیلی بیشتره از روحانیانی هست که تو بخش تصمیم‌گیری که توی سیستم‌های اجرایی تصمیم‌گیری داشتند خب

مسیح علی‌نژاد: شما خیلی با ظرافت به این نکته اشاره کردین ولی اگه یه نویسنده‌ای بخواد تو یه روزنامه‌ای یه مقاله‌یی بنویسه و بگه که ورود دین و حوزه‌های حکومتی باعث شده که الآن جامعه دین گریز شده

کروبی: نه دین باعث نشده بد دین داریم می‌کنیم نگاه کن دین اگر وارد سیاست بشه غلطه این‌که معلومه درست نیست

 

تلویزیون صدای آمریکا:

شما میتونید اینجا مزدوری بکنید مزدور بابا مزدوره یک کلاه گذاشته.

مسیح علی نژاد: و امثال من هرگز نسخه تحریم برای انتخابات نمی‌پیچند. لطفاً اینها را از لیست دلایلتون برای تحریم انتخابات خط بزنید. راجع به تحریم شاید الآن دیگه این حرف خیلی معنی نداشته باشه ولی به‌رغم این‌که تقلب هم صورت گرفت اگر بار دیگه باز هم انتخاباتی باشه من باز هم فکر نمی‌کنم که دوستان ما نسخه تحریم را تجویز بکنند. میگن که جمهوری اسلامی یک خونه پوسیده است که باید فرو بریزه و شما نباید سوپاپ اطمینان باشید برای این انتخابات ولی من میگم زیر این سقفی که شماها می‌گید داره می‌پوسه آدم داره زندگی می‌کنه میلیونها و ما که حالا یا شماها که زیرک‌تر بودید و فرزتر بودید از اون خونه در رفتید نمیتونید فتوا صادر بکنید که اون خونه باید بریزه و از هم به پاشه اگر خیلی ما هنر داریم باید برای مرمت اون خونه راه‌کار بدیم نمی‌تونیم فتوا صادر کنیم که اون خونه بپوسه حالا ما چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد هنوز دوستداران ولایت فقیه هستند که توی خیابان‌ها باتون توی دستشون می‌گیرند توی راهپیمایی‌ها دارند شرکت می‌کنند روبه‌روی مردم می‌ایستند و باتون می‌زنند. ابتدا باید به نظرم بستر دموکراسی خواهی فراهم بشه و لازمه این کار به نظر من همینه که کسانی از درون نظام آقای کروبی و موسوی برن و صدای مردمی که توی خیابون می‌شنوند که شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دهند را به سطوح بالا بگند و بتونند توی همان سطوح بالا با کار سیاسی و حزبی نظام را از درون اصلاح کنند. ما نمی‌تونیم از فعالان سیاسی یا از کروبی و موسوی و روزنامه‌نگارها و احزاب اون توقع داشته باشیم که اونه بیایند و همپای مردم ناراضی مرگ بر دیکتاتور بگند هر کس توی جایگاه خودش داره ایفای نقش می‌کنه و من فکر می‌کنم احزاب هم باید بر اساس استانداردهای سیاسی رفتار بکنند نه این‌که بیاین توی خیابان احساساتی شعار بدن که نمیدونم چیزی که شما می‌گین ولایت فقیه را نمیدون بر علیه دیکتاتور شعار بدهند هر کس داره کار خودش را می‌کنه.

مسیح علینژاد: سبب دفاع‌ام از جمهوری اسلامی و اصلاح‌طلبان، مردمی که به‌هرحال خارج از کشور هستند فکر می‌کنم ضروریست که این را بگویم این‌که موضعگیری که آقای حبیبی اینها الآن مطرح کردند موضع‌گیریهای گذشته بهرحال دوستانی مثل آقای رجوی و کسان دیگه‌ای رو مطرح می‌کنه یک لحظه احساس کردم مبادا از ایران این تلفنهایی که دارید استنباط این‌جوری به‌وجود بیاد که همه فعالان خارج از کشور فقط دنبال سرنگونی هستند و اصلاً این بحث رو مطرح می‌کنند که حضور در انتخابات نمایشی معنی نداره و ما باید الآن انقلاب بکنیم. ببینید آقای موسوی و آقای کروبی الآن مهمترین حرفی که دارند مطرح می‌کنند حذف نظارت استصوابی هست یعنی خواسته روشنی که الآن که دارند تأکید می‌کنند همین موضوع هست. در عین‌حالی که دارند مشق می‌کنه، ولی اصراری ندارده که شعار مرگ بر بگه مگر زمانهایی که خشمگین هست و عصبانی هست. و خیلی اصرار نداره که بخواد با مثلا با مذهب ستیز بکنه اصرار نداره با نسلی که به‌هرحال توی انقلاب مبارزه کردند تا جمهوری اسلامی داشته باشند و اومدند حجاب رو آوردند.

نکته‌ای که می‌خوام بهش اشاره بکنم بخش مذاکره کردن با رهبری جمهوری اسلامی هست و این‌که باید با احتیاط بیشتری گروه‌های سیاسی دسته‌بندیهایی که کردند باید در واقع این جایگاه رهبری رو به نظرم اینطوری استنباط من اینه که باید باهاش مذاکره کرد نگه داشت و حتی از حمایتش در عرصه‌های مختلف بهره گرفت. من فکر می‌کنم بر عکس این دفعه رهبری بود که اومد به سمت مردم و گفت اگر حتی مخالف هم هستید میتونید رأی بدید و شرکت بکنید.

علینژاد: سلام

 

 

قسمتی از نامه ۸هزار حقوقدان و وکیل به رئیس پارلمان اروپا

درباره خصومت ضدانسانی مایکل گاهلر علیه مجاهدین و تقاضای محاکمهٔ رهبران اشرف به جای رژیم

پس از کشتار قاسم سلیمانی در اشرف در ۱۹فروردین ۱۳۹۰

 

کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف که از حمایت ۸۵۰۰ حقوقدان و وکیل در اروپا و آمریکای شمالی برخوردار است از طریق اخبار پیاپی رسانه‌های رژیم آخوندی مانند خبرگزاری رسمی حکومتی ایران (ایرنا) در تاریخ ۱۸می، خبرگزاری فارس سپاه پاسداران در تاریخ ۱۸می‌ خبرگزاری مهر وزارت اطلاعات در تاریخ ۱۸می و یک دوجین دیگر از رسانه‌های رژیم ایران از نامه ۱۰مه ۲۰۱۱ آقای مایکل گاهلر، نماینده آلمانی پارلمان اروپا و چند تن دیگر از نمایندگان مطلع شد که در برگیرنده اتهامات و افترائات ناروا علیه سازمان مجاهدین خلق ایران (مستقر در کمپ اشرف در عراق) می‌باشد.

این نامه که به‌وضوح رضایت خاطر فاشیسم دینی حاکم بر ایران را مد نظر داشته است، مملو از مطالب دروغی است که قبلاً نیز بارها همین افراد تکرار کرده‌اند. بیان مجدد این مطالب در شرایطی که ساکنان اشرف در معرض قتل‌عام قرار دارند، آب به آسیاب دژخیمان رژیم ایران و عروسکهای عراقی‌اش می‌ریزد و بدون شک از مصادیق مشارکت در جنایت علیه بشریت می‌باشد و قابل تعقیب می باشد و ما این موضوع را به‌طور جد در دستور قرار می‌دهیم.

انتشار این نامه در شرایطی که راه‌حل پیشنهادی هیأت اعزامی به عراق و گروه رابطه با عراق پارلمان برای اشرف، چشم‌اندازهای جدیدی برای حل این بحران انسانی به‌وجود آورده، به‌طور مضاعف سؤال برانگیز است.

نامه مزبور در یک توهین آشکار به اکثریت پارلمان، تلاش می‌کند آنها را فریب خورده مجاهدین قلمداد کند. اکثریتی که قطعنامه ۲۴آوریل ۲۰۰۹ و بیانیه کتبی ۲۵نوامبر ۲۰۱۰ پارلمان را درباره اشرف تصویب کرده و در چندین مورد بیانیه‌هایی در حمایت از مجاهدین و اشرف امضا کرده است. امضا کنندگان نامه به هنگام تصویب قطعنامه ۲۴آوریل ۲۰۰۹ مذبوحانه تلاش کردند برخی از این اباطیل را در قالب چندین تبصره به پارلمان ارائه کردند که با یک اکثریت بسیار قوی همه آنها در هم شکسته شد. همه اتهامات مندرج در نامه ۱۰مه از سوی مراجع بی‌طرف مورد تحقیق قرار گرفته و دروغ بودن آنها به اثبات رسیده است.

این اتهامات بارها توسط مقامات عراق و به‌ویژه نخست‌وزیر عراق، نوری المالکی نیز بازگو شده است و کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف نیز تاکنون دهها بار به مقامات مختلف عراقی و به‌ویژه شخص مالکی در نامه‌های متعدد نوشته است که اگر طرح این دروغها و اتهامات به دستور تهران نیست، به فراخوانهای مکرر کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف و موکلین ما برای ارجاع آنها به دادگاه بین‌المللی یا کمیسیون حقیقت‌یاب ملل‌متحد پاسخ بدهند و طبق استانداردهای شناخته شدهٔ بین‌المللی حقوقی، پرونده‌هایی را که علیه موکلان ما در عراق وجود دارد به ما ارائه کنند، چیزی که هیچگاه پاسخی برای آن نگرفتیم.

یادآوری می‌کنیم که در یک نمونه دیگر از خصومتهای بی‌حد و حصر درباره مجاهدین پارلمان اروپا یکی از برجسته‌ترین مشاوران بزرگترین گروه این پارلمان را به جرم رشوه گرفتن از رژیم از طریق قطر در ماجرایی که به «قطرگیت» مشهور شده است دستگیر و تحت تعقیب قانونی قرار داد.

دبیرخانه گروه سوسیالیست‌ها و دموکرات ها "به مقامات ذیصلاح بلژیکی" اطلاع داد این گروه برای اطلاعات بیشتر در اختیار سیستم قضایی بلژیک است. ممدوف از سال۲۰۰۹ به مدت ۱۳سال به‌عنوان مشاور سیاسی این گروه کار کرده بود

مجاهدین و مقاومت ایران ۱۳سال از طریق ممدوف زیر ضرب شیطان‌سازی و حملات سفارشی رژیم آخوندی رفته بودند. ممدوف در ۱۳سال گذشته منشاء بسیاری از لجن‌پراکنی‌ها و افترائات علیه مقاومت ایران هم در پارلمان اروپا و هم در اتحادیه اروپا بوده است.

یک سخنگوی مجاهدین که خواستار افشای جزئیات پس از کنار رفتن پرده قطر گیت شد درباره ممدوف گفت او یک چلبی حقیر دیگر در آستین وزارت اطلاعات آخوندها بود اما ماجرای او دیگر تمام است!

سوزدل و عقده‌گشایی بچه شاه در مونیخ:

خوشحالیم که بعد از چهل سال

همان‌طور که مسیح گفت بالاخره جهان دارد با صداهای آلترناتیو صحبت می‌کند

برخلاف کسانی که خودشان بخشی از مسأله هستند

بچه شاه در مونیخ:

و خوشحالیم که بعد از چهل سال همان‌طور که مسیح گفت و نازنین گفت بالاخره جهان دارد با صداهای آلترناتیو صحبت می‌کند برخلاف کسانی که خودشان بخشی از مسأله هستند.

 

مسعود رجوی - ۱۷خرداد ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/656d77cb-7ad3-4cc1-9dd5-ba4eaf79fb96"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات