728 x 90

سناتور تد کروز: استفاده از همه ابزارها برای مقابله با دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

سناتور تد کروز عضو ارشد سنای آمریکا در سخنرانی خود در بنیاد هادسون از جمله گفت: معتقدم ما باید از همه ابزارهایی که در دست داریم برای ممانعت از دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی استفاده کنیم. معنای آن چیست؟ معنای آن، ابزارهای دیپلماتیک، ابزارهای اقتصادی یعنی تحریم‌ها و معنای آن این است که از نیروی نظامی در صورت ضرورت باید استفاده شود.

 

وی با اشاره به طرح فرانسه برای دادن ۱۵میلیارد دلار به رژیم ایران با تأیید آمریکا گفت:‌ آمریکا قرار نیست بخشی از تأمین کننده مالی اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم در جهان باشد.

 

تد کروز افزود: تهدید اتمی ایران را بزرگترین تهدید امنیت ملی می‌دانم که آمریکا با آن مواجه است. در کنار آن معتقدم بزرگترین اشتباه امنیت ملی عصر حاضر توافق اتمی اوباما با ایران بود عملاً به ایران صد میلیارد دلار به یک حکومت متعصب مذهبی داد که بتواند بیشترین تعداد آمریکاییان را بکشد. در مقابل مهمترین تصمیم امنیت ملی توسط دولت ترامپ گرفته شد که از آن توافق بیرون کشید.

با بیرون کشیدن از توافق فاجعه‌بار اتمی ایران گفتیم که ما قرار نیست اصلی‌ترین کشور حامی تروریسم جهان را تأمین مالی کنیم و قرار نیست ما میلیاردها دلار برای آنها بفرستیم که تسلیحات اتمی را گسترش دهند و از آن برای گسترش تروریسم و کشتن آمریکاییان استفاده کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb374c34-daec-4199-98ef-e17b2606f186"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات