728 x 90

سناتور هگرتی خواهان اتخاذ موضع قاطع در برخورد با رژیم ایران شد

سناتور بیل هگرتی
سناتور بیل هگرتی

سناتور بیل هگرتی روز گذشته با انتشار پیامی توئیتری؛ با توجه به سابقه رژیم ایران در حمایت از تروریسم خواهان اتخاذ موضع قاطعی در برخورد با رژیم ایران شد.
وی در توئیت خود نوشت: «یک بررسی دقیق با توجه به سابقه‌ رژیم ایران در حمایت از تروریسم و پیگیری جاه‌طلبیهای هسته‌یی‌اش ضروری است. بایدن باید موضع قاطعی در برخورد با این رژیم اتخاذ کند و هر کسی که اطلاعات طبقه‌بندی شده را درز می‌دهد باید پاسخگو باشد.
سناتور هگرتی پیش‌تر نیز در نامه‌یی مشترک به همراه رئیس روابط خارجی کنگره آمریکا خطاب به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نوشته بود گزارشهای رسانه‌ها حاکی از آن است که رابرت مالی، فرستاده ویژه در امور ایران، پس از تعلیق مجوز امنیتی‌اش در اوایل سال جاری و در میانه تحقیقات در مورد سوء‌استفاده احتمالی او از اسناد طبقه‌بندی شده، به مرخصی بدون حقوق فرستاده شده است. این گزارشها نگرانی‌های جدی را در مورد رفتار مالی و این‌که آیا او وزارت امور خارجه کنگره و افکار عمومی آمریکا را گمراه کرده است، ایجاد می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a5ef1d8-3108-4248-b91f-842784f68e0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات