728 x 90

سناتور میچ مک کانل: تروریست‌های مورد حمایت رژیم ایران در حال انتشار در یمن، عراق و سوریه هستند

سناتور میچ مک کانل
سناتور میچ مک کانل

میچ مکانل، رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه ۲۷آبان تأکید کرد: تروریست‌های مورد حمایت رژیم ایران در حال انتشار در یمن، عراق و سوریه هستند. وی در بیانیه‌ای تأکید کرد، مجلس سنا باید اشتباهات دولت بایدن را اصلاح کند.
وی در ادامه سخنانش افزود: تروریست‌های مورد حمایت رژیم ایران از یمن تا عراق و سوریه مستقر شده‌اند. آنها جرأت پیدا کرده‌اند زیرا قدرت بازدارندگی ما دچار فرسودگی شده است.
ما با توجه به حملات متعدد به نیروها و تأسیسات آمریکایی، شانس آورده‌ایم که آمریکایی‌های بیشتری کشته نشده‌اند. شاید هم صرفاً مسأله زمان باشد که شاهد وارد آمدن خسارتهایی به آمریکا توسط تروریست‌های مورد حمایت رژیم ایران باشیم.

در همین روز جیم ریش سناتور برجسته جمهوریخواه و عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، در ارتباط با نشست اخیر آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس که به پرونده رژیم ایران می‌پردازد، از دولت بایدن خواست، با نفوذ پلید رژیم ایران، که عامل برهم زننده ثبات خاورمیانه است، مقابله کند.
جیم ریش در توئیترش نوشت: من مدت‌هاست دولت بایدن را در ارتباط با نیاز به رسیدگی به نفوذ پلید منطقه‌یی رژیم ایران از سوریه تا یمن، زیر فشار گذاشته‌ام، زیرا نیروهای نیابتی این رژیم هم‌چنان در جهت برهم زدن ثبات در سراسر منطقه فعال هستند.
کارهای بیشتری باید انجام شود و افراد حاضر در خط مقدم رویارویی با رژیم ایران باید بخشی از گفت و گوها باشند. (العربیه ۲۸آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03e49aab-108a-4f91-83cf-388d41e9556f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات