728 x 90

سناتور مک کال: حملات شبه‌نظامیان همزمان با انتصاب یک تندرو غیرمنتخب به ریاست‌جمهوری در ایران است

سناتور مایکل مک کال
سناتور مایکل مک کال

سناتور جمهوری خواه؛ مایکل مک کال؛ عضو ارشد کنگره در کمیته امور خارجه روز چهارشنبه ۹تیر در گفتگو با فاکس نیوز پیرامون حملات اخیر هوایی آمریکا بر علیه شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در عراق و سوریه گفت: «در حال حاضر بزرگترین تهدید در منطقه برای سربازان و سفارت، نیروهای نیابتی رژیم ایران در سوریه در عراق هستند».
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فاکس نیوز مبنی بر تاثیر این حملات و این‌که فکر می‌کنید گروه‌های شبه‌نظامی و رژیم ایران پیام این حملات را خوب دریافت نکردند، گفت: «واضح است که آنها آنقدرها مؤثر نبودند و فکر می‌کنم این حملات به نیروهای ما ادامه می‌یابد، همزمان وزارت‌خارجه در حال تلاش برای ورود توافق هسته‌یی در زمانی است که یک تندرو غیرمنتخب به ریاست‌جمهوری منصوب شده. این بسیار نگران‌کننده است که آنها قصد دارند ما را در مسیر بدی قرار دهند. این آنها را گستاخ‌تر می‌کند میلیاردها دلار به آنها می‌دهد، همان کاری است که ما تحت برجام کردیم. که باعث شد آنها در عراق سوریه لبنان و غزه با حماس بسیار خوب عمل کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9ebc941-ec71-4d08-bdbc-562de430ceac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات