728 x 90

سناتور مارکو روبیو: سپاه پاسداران در صدر فهرست تروریسم جهان است

سناتور مارکو روبیو
سناتور مارکو روبیو

سناتور مارکو روبیو در مصاحبه با الشرق الاوسط که روز پنجشنبه ۱۱فروردین منتشر شد با اعلام این‌که سپاه پاسداران در صدر فهرست تروریسم جهان است گفت: «دولت آمریکا باید به رژیم ایران فشار بیاورد تا دست از حمایت از تروریسم و کشتار مردم در کشورهای مختلف و استفاده از گروه‌های نیابتی برای کشتن آمریکاییها در خاورمیانه بردارد».
وی در این مصاحبه با اشاره به مذاکرات جاری وین افزود: «توافق هسته‌یی جلوی گسترش برنامه موشکی رژیم و حمایت رژیم از تروریسم و مجهز شدن آنها به تسلیحات را نمی‌گیرد. اگر در آینده بخواهند غنی‌سازی را از سر بگیرند هم تجهیزات و هم دانش این کار را دارند. آنها به چندین میلیارد دلار دسترسی دارند و می‌توانند با آنها توانمندیهای متعارف و موشکی کوتاه مدت و بلند مدتشان را توسعه دهند. و دولت آمریکا همه گزینه‌های امتیاز دهی به ایران را بررسی می‌کند که متأسفانه این امتیازات خطرناک و برخلاف هدف ما هستند».


مارکو روبیو که از سناتورهای ارشد جمهوری خواه در کمیته اطلاعاتی سنا است در ادامه با اشاره به دخالت‌های منطقه‌ای زیان‌بار رژیم ایران اضافه کرد: «حوثی‌ها هر روز با تسلیحات ایران به سعودی حمله می‌کنند. گمان می‌کنم کشورهایی هم‌چون سعودی و برخی کشورهای دیگر منطقه از این‌که ایران با دسترسی به پول‌های بیشتر به حملات و تجاوزهای این چنینی ادامه می‌دهد ناراضی هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4508e1fc-b172-4bec-a20a-7d1a53e8db95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات