728 x 90

سناتور مارشا بلکبرن: چرا آمریکا بازگشت به برجام را انتخاب می‌کند

سناتور مارشا بلکبرن
سناتور مارشا بلکبرن

واشنگتن فری‌بیکن در گزارشی به تاریخ سه‌شنبه ۲۲شهریور به‌نقل از سناتور آمریکایی مارشا بلکبرن؛ نوشت: «نگرانی بزرگی در این سؤال وجود دارد که چرا ایالات متحده با علم به این‌که ایران بخشی از این محور شرارت است، بازگشت به برجام را انتخاب می‌کند».
وی که پیش‌تر نیز هر گونه مذاکره و معامله با رژیم ایران را محکوم کرده بود در مصاحبه خود با واشنگتن فری‌بیکن اضافه کرد: «ترس از توافق جدید به توده بحرانی در این کشور رسیده است. دولت بایدن به مراحل پایانی مذاکرات خود با ایران نزدیک می‌شود... نگرانی بزرگی در این سؤال وجود دارد که چرا ایالات متحده با علم به این‌که ایران بخشی از این محور شرارت است، بازگشت به برجام را انتخاب می‌کند».
بلکبرن در ادامه مصاحبه خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آیا اسراییل به ایران حمله خواهد کرد، اگر که برآورد کند که این کشور در آستانه ساخت بمب اتمی است، گفت: «دولت اسراییل مطمئناً "اقدامات لازم برای دفاع از خود را انجام خواهد داد».
خاطرنشان می‌شود که پیش‌تر سناتور مارشا بلکبرن در توئیتی با رد هر گونه مذاکره با رژیم ایران نوشته بود: «دولت بایدن باید هر گونه معامله با رژیم خطرناک ایران را رد کند تا به جهان نشان دهد که ایالات متحده از تروریسم متابعت نخواهد کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/874784c1-25df-465c-b0dc-f91ad968721d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات