728 x 90

سناتور لیندزی گراهام در مصاحبه با فاکس نیوز: رژیم ایران خاورمیانه را مثله کرده و به مردم خودش در خیابان‌ها شلیک می‌کند

سناتور لیندزی گراهام
سناتور لیندزی گراهام

لیندزی گراهام در مصاحبه با فاکس‌ نیوز رژیم آخوندی را دشمن بشریت و ماجراجو برای اهریمن توصیف کرد و گفت اگر شما حاضر به مقابله با این دشمن یاغی نباشید، پشیمان خواهید شد.گراهام خاطرنشان کرد:

مشکل ترامپ نیست بلکه آیت‌الله است. این پهپاد در آبهای بین‌المللی بود و ماهها بود که این مسیر را میرفت.....

رئیس‌جمهور خواهان جنگ با ایران یا هیچکس دیگری نیست....

وقتی که ترامپ از نخست‌وزیر ژاپن خواست که یک پیام به رژیم ایران بدهد و از آنها خواست برای صحبت بیایند، نخست‌وزیر ژاپن نه تنها پس زده شد بلکه آنها به یک کشتی ژاپنی حمله کردند. این در حالی بود که نخست‌وزیر ژاپن در حال دادن پیام از جانب رئیس‌جمهور آمریکاست که بیائید ببینیم آیا می‌توانیم صحبت کنیم. این به من تمام چیزی را که در مورد مذاکره با رژیم ایران نیاز است، می‌گوید....

رژیم ایران با زدن پهپاد ما مرتکب یک اشتباه بزرگ شد..... آنچه تحریک کننده است این است که در حالی‌که نخست‌وزیر ژاپن پیش شماست که تلاش دارد مذاکره با آمریکا را شروع کند، یک کشتی ژاپنی را بزنید. آنچه تحریک کننده است این‌که نیروهای نیابتی شما به عربستان شلیک کنند.... شب پیش آنها یک پهپاد را زدند. آنها درد شدیدی در داخل کشورشان دارند.

لذا اگر آنها تنشان برای یک درگیری میخارد، درگیری در کار خواهد بود. ما به نسبت دیروز، به درگیری بسیار نزدیکتر هستیم.... آنها دنبال ایجاد آشوب در قیمت نفت هستند....

اگر هفتهٔ آینده آنها دنبال غنی‌سازی بروند، که آنها را در مسیر بمب قرار می‌دهد، در اینصورت این امر تنشها بین اسراییل و رژیم ایران را افزایش می‌دهد.

این رژیمی است که خاورمیانه را مثله کرده و به مردم خودش در خیابان‌هایش شلیک می‌کند و موجودیت اسراییل را تهدید می‌کند. این یک دشمن بشریت است و اگر شما حاضر به مقابله با این دشمن نباشید، شما پشیمان خواهید شد چرا که تمامی فشار آنگاه روی اسراییل خواهد بود.

اگر آنها استاندارد غنی‌سازی خود را افزایش دهند، این محاسبات اسراییل را عوض خواهد کرد. برای بمب شما به اورانیوم ۹۵درصد نیاز دارید. تفاوت بین ۳.۵درصد و ۲۰درصد زیاد است. اما از ۲۰درصد تا ۹۵درصد ساده و مثل رد شدن از خیابان است....

ما دنبال یافتن راهی برای مقابله با یک رژیم یاغی هستیم که یک نیروی ماجراجوی اهریمنی است. و ما داریم به آزمایش کشیده می‌شویم. این چیزی است که من به آن معتقدم. آنها می‌دانند که شکست خواهند خورد. آنها هنوز باور ندارند که ما اراده جنگیدن متقابل را داریم. در روزی که آنها اینرا باور کنند و ببینند، این موضوع آرام خواهد شد.

 

لیندزی گراهام در توئیتی در سالگرد قتل ندا آقا سلطان نوشت: به یاد ندا که علیه انتخابات نمایشی ایران ایستاد

سناتور لیندزی گراهام طی پیامی به‌ مناسبت دهمین سالگرد قتل ندا آقا سلطان توسط مزدوران رژیم آخوندی گفت: او در خیابانهای تهران بضرب گلوله از پای درآمد زیرا جرأت کرد علیه یک انتخابات نمایشی اعتراض کند و خواهان زندگی بهتری از آن‌چه توسط تئوکراسی سرکوبگر و جنایتکار آخوندها است شده بود. امیدوارم روح شجاع او در صلح آرمیده باشد و یاد اوری برای همه ما باشد که در حال برخورد با رژیم ایران هستیم.

 

سناتور لیندزی گراهام، عضو ارشد سنای آمریکا همچنین در پیامی نوشت:

خامنه‌ای و پیروان جنایتکار او باید بابت وضعیت جاری سرزنش شوند. اگر آنها تنشان برای یک درگیری میخارد، درگیری در کار خواهد بود.

سناتور گراهام افزود: تنها زبانی که رژیم ایران و هر رژیم قلدر دیگری می‌فهمد، زبان زور است.

ضروری است ایالات متحده به‌روشنی رژیم ایران را آگاه کند که هر تلاشی برای افزایش غنی‌سازی اورانیوم، به‌عنوان یک اقدام خصمانه دیده می‌شود و بدون پاسخ نخواهد ماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46567bd8-3321-41cf-9738-952f5fe06740"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات