728 x 90

سناتور لیندزی گراهام: انتخاب جان بولتون خبری بد برای دشمنان آمریکاست

سناتور لیندزی گراهام - جان بولتون
سناتور لیندزی گراهام - جان بولتون

سناتور لیندزی گراهام از کارولینای جنوبی درباره انتخاب جان بولتون به‌‌عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:‌ این خبری خوب برای متحدان آمریکا و خبری بد برای دشمنان آمریکاست. من جان بولتون را بیش از یک دهه است می‌شناسم و معتقدم به‌‌عنوان مشاور امنیت ملی جدید دونالد ترامپ کار خود را به‌‌نحو عالی انجام خواهد داد. او درک قاطعی دارد، از تهدیدهايی که از جانب کره شمالی و رژیم ایران و اسلام افراطی با‌ آن مواجهیم‌.

لی زلدین نماینده مجلس نمایندگان  از نیویورک نیز گفت:‌ «سفیر جان بولتون بی‌نهایت آگاه است و مشاور امنیت ملی بسیار خوبی خواهد بود. درز اطلاعاتی که از شورای امنیت ملی بیرون می‌آمد پایان می‌یابد. باقی مانده‌‌های دولت اوباما خواهند رفت.

وی افزود:‌ سفیر جان بولتون بسیار فهمیده و آمریکایی شگفت‌انگیزی است و انتخاب هوشمندانه او را تحسین می‌کنم. من در انتظار کار از نزدیک با سفیر بولتون در بسیاری از موضوعات مورد نگرانی امنیت ملی که کشور استثنایی‌‌مان مواجه است می‌باشم. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3a917ef-0156-42c6-bb51-8c6534435991"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات