728 x 90

سناتور جو لیبرمن: ما باید فشار حداکثری روی رژیم ایران را افزایش دهیم

سناتور جو لیبرمن
سناتور جو لیبرمن

سناتور جو لیبرمن رئیس گروه اتحاد علیه ایران اتمی در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره نقض برجام توسط رژیم آخوندی گفت:‌ به‌نظر من این رژیم بزرگترین تهدید در جهان علیه آمریکا است... ما باید فشار حداکثری روی رژیم ایران را افزایش دهیم.

 

وی افزود: به‌نظر من توافقنامه اتمی با رژیم ایران توافقنامه بدی بود، به دو دلیل. اول به این خاطر که به رژیم ایران در برابر هیچ چیز، بیش از ۱۰۰میلیارد دلار داد و آنها این پول را بین گروه‌های تروریستی در سراسر خاورمیانه و جهان توزیع کردند و دوم، این توافقنامه، هدفی را که از تحریمات اقتصادی دنبال می‌کردیم، به‌دست نداد بلکه تنها برای مدت کوتاهی به آن ترمز زد.

 

جو لیبرمن گفت:‌ما باید هم‌چنان به خفه کردن اقتصادی رژیم ایران ادامه دهیم و... در صورت لزوم دست به اقدام نظامی علیه آنها بزنیم.

 

فاکس نیوز پرسید: وزارت‌خارجه آمریکا می‌گوید رژیم ایران سالانه یک میلیارد دلار صرف حمایت از تروریسم می‌کند... ما در این باره چکار می‌توانیم بکنیم... شما به واکنش نظامی اشاره کردید.

سناتور لیبرمن در پاسخ گفت: من فکر می‌کنم این چیزی است که خامنه‌ای باید هر شب که به خواب می‌رود یا صبح بیدار می‌شود به آن فکر کند و از آن واهمه داشته باشد... زیرا وزارت‌خارجه در همین گزارش هم گفته است رژیم ایران بزرگترین حامی دولتی تروریسم در جهان است. آنها مرگ و تهاجم را در سراسر منطقه ترویج کرده‌اند. من می‌توانم بر اساس واقعیات نشان دهم که رژیم ایران مسئول مرگ صدها آمریکایی در لبنان، در عراق و جاهای دیگر جهان بوده است. بنابراین، اینها دشمنان آشتی جو نیستند ما هم باید به همان شیوه با آنها رفتار کنیم...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3236b3ec-e57a-4951-aead-eddaae7c4462"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات