728 x 90

سناتور ریک اسکات، تد کروز و راجر ویکر خواستار پاسخگویی فوری وزیر دفاع در رابطه با نفوذیهای رژیم آخوندی شدند

سناتور ریک اسکات، سناتور تد کروز و سناتور راجر ویکر
سناتور ریک اسکات، سناتور تد کروز و سناتور راجر ویکر

سناتور ریک اسکات، سناتور تد کروز و سناتور راجر ویکر روز پنجشنبه ۱۳مهر طی نامه‌یی به‌وزیر دفاع آمریکا خواستار پاسخگویی فوری وی در رابطه با نفوذیهای رژیم آخوندی شدند.

سناتور ریک اسکات گفت: این نامه به‌طور خاص خواستار لغو مجوز امنیتی آرین طباطبایی، رئیس دفتر معاون وزیر دفاع در عملیات‌های ویژه است.

سناتور ریک اسکات به سناتورهای تد کروز و راجر ویکر پیوست و نامه‌یی به وزیر دفاع لوید آستین ارسال کرد و خواستار اقدام فوری شد، پس از آن‌که گزارشها فاش کردند که مقامات ارشد دولت بایدن در یک شبکه جاسوسی ایران فعال بوده‌اند و با آنها مرتبط بوده‌اند. این نامه به‌طور خاص خواستار لغو مجوز امنیتی آرین طباطبایی، رئیس ستاد دستیار وزیر دفاع در عملیات‌های ویژه و درگیریهای محدود (SOLIC) شده است که در یک عملیات مرتبط با رژیم ایران شرکت داشته است.
سناتورها نوشتند: «رژیم ایران هم‌چنان به تهدید پرسنل نظامی آمریکا در خاورمیانه ادامه می‌دهد و هم‌چنان قصد دارد شهروندان آمریکایی را در اینجا در ایالات متحده ترور کند. با توجه به این حقایق، ما آن را بی‌وجدانی می‌دانیم که یک مقام ارشد وزارتخانه به‌رغم مشارکت ادعاییش در یک عملیات اطلاعاتی دولت ایران، هم‌چنان به سمت حساسی ادامه دهد. در حالی که ما متذکر شدیم که کریستوفر مایر، دستیار وزیر دفاع در امور عملیات‌های ویژه و درگیریهای محدود SOLIC، که مدیر فعلی آرین طباطبایی است، روز پنجشنبه در مقابل مجلس شهادت داد که وزارتخانه به‌طور فعال در حال بررسی این موضوع است که آیا تمام قوانین و سیاست‌ها در اعطای مقام به رئیس ستاد من به درستی رعایت شده است یا خیر. ما از شما می‌خواهیم که مجوز امنیتی طباطبایی را فوراً در انتظار بررسی بیشتر معلق کنید، همان‌طور که وزارت امور خارجه با سرپرست سابق او، رابرت مالی انجام داد... .
امضاکنندگان شامل سناتور دب فیشر، تام کاتن، مایک روند، جونی ارنست، کوین کرامر، ریک اسکات هستند. ،
تامی توبرویل، تدباد، بیل هگرتی، چاک گراسلی، لیندسی گراهام، کتی بریت جان باراسو جیم ریش، شلی مور کاپیتو، تاد یانگ، جان کندی، ران جانسون، راجر مارشال، مارکوین مولین، مایک کراپو، جان کورنین، تام تیلیس، جیمز لنکفورد، پیت ریکتس، اریک اشمیت، و جان تون.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3fd95160-0c45-4e8c-8226-5c33927459e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات