728 x 90

سناتور جیم ریش: سپاه پاسداران رهبر دیرینه تلاشهای ایران برای دامن‌زدن به تروریسم در سراسر منطقه است

سناتور جیم ریش
سناتور جیم ریش

سناتور جیم ریش؛ عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با صدور بیانیه‌یی در روز پنجشنبه ۱۱فروردین ضمن مخالفت با خروج نام سپاه پاسداران از لیست تروریستی آمریکا گفت: «گفتگوهای من با با متحدانمان در خاورمیانه به وضوح بر مخالفت با حذف سپاه از فهرست سازمانهای تروریست خارجی FTO تأکید می کند.

همان‌طور که شرکای ما تأیید می‌کنند، سپاه پاسداران رهبر دیرینه تلاشهای رژیم ایران برای دامن‌زدن به تروریسم در سراسر منطقه است. سپاه پاسداران فعالانه از نیروهای نیابتی تروریسم در سوریه، لبنان، عراق، بحرین و یمن حمایت می‌کند، حملات متعددی علیه سربازان و دیپلمات‌های آمریکایی انجام داده، مکررا به شرکای ما در خلیج‌فارس و اسراییل حمله می‌کند و دهها هزار آمریکایی را در سراسر خاورمیانه را در معرض تهدید قرار می‌دهد. سپاه پاسداران علاوه بر تروریسم در خاورمیانه، در حال طراحی فعال تروریسم علیه مقامات سابق ایالات متحده است و در توطئه‌هایی برای ربودن آمریکایی‌ها در خاک ایالات متحده نقش داشته است».
وی در ادامه بیانیه خود افزود: «حذف سپاه پاسداران از فهرست تروریسم این گروه را سفیدسازی می‌کند، قربانیان تروریسم سپاه پاسداران را نادیده می‌گیرد، و در مسیر پیش رو نامگذاریهای تروریستی را به‌طور خطرناکی سیاسی می‌کند. رئیس‌جمهور بایدن باید به هشدارهای شرکای ما در خط مقدم فعالیت تروریستی ایران توجه کند و از این امتیاز نابخردانه به رژیم ایران دست بردارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd0288b1-1cac-4066-bb62-e9af66d90903"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات