728 x 90

سناتور جیم ریش خواهان حسابرسی کامل در مورد نفوذ کارشناس رژیم ایران در پنتاگون شد

سناتور جیم ریش
سناتور جیم ریش

سایت کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز ۱۰مهر نوشت: سناتور جیم ریش، عضو رده‌بندی کمیته روابط خارجی سنا، هفته گذشته در نامه‌ای به سناتور راجر ویکر (R-Miss)، عضو رتبه‌بندی کمیته نیروهای مسلح سنا، به جمهوری‌خواهان سنا پیوست. آنها از دولت آمریکا خواستند تا از فعالیت‌ها و نفوذ آرین طباطبایی یک مقام رژیم ایران در آمریکا که به‌عنوان یک فرد نفوذی ارتباطات نزدیک با دولت ایران دارد، گزارش دقیقی تهیه کند.


آرین طباطبایی، به‌عنوان رئیس دفتر معاون وزیر دفاع ...،در حال مشارکت در یک فعالیت مرتبط با دولت ایران بوده و در تلاشی بی‌سر و صدا برای تقویت وجهه و مواضع (حکومت) تهران در مورد مسائل امنیتی جهانی – به‌ویژه برنامه اتمی آن است.

ایمیل‌های منتشر شده نشان می‌دهند که طباطبایی از دولت ایران نظراتی در مورد سخنرانی‌ها و هم‌چنین مشورت با دولت ایران در مورد یک جلسه اطلاع‌رسانی کنگره که به او دعوت شده بود، خواسته است.

سناتورها در نامه خود اعلام کردند که ادامه دادن فعالیت‌های آرین طباطبایی در یک موقعیت حساس در دولت آمریکا غیرقابل تحمل است و خواهان تعلیق فوری مجوز امنیتی مأمور نفوذی رژیم آخوندی در پنتاگون شدند.

سناتورها نیز سؤالاتی در مورد نوع و میزان مشارکت طباطبایی در این فعالیت مرتبط با ایران مطرح کردند و خواستند که پاسخ‌ها در مدت یک هفته پس از ارسال نامه ارائه شود. این نامه به همراه سناتورهای دیگری از حزب جمهوریخواه در سنا امضا شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8838dc67-b810-4132-be7b-1a2d9a56ed3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات