728 x 90

سناتور جیم ریش: تصمیمی که پرزیدنت ترامپ هنگام حذف قاسم سلیمانی گرفت کاملاً استادانه بود

سناتور جیم ریش
سناتور جیم ریش

آلگماینر روز سوم دی با درج گفتگویی از سناتور جیم ریش نوشت: به تخمین سناتور آمریکایی جیمز ریش نماینده آیداهو، آینده توافق هسته‌یی ایران (برجام) به جای قدرتهای جهانی که در واقع در حال مذاکره با تهران هستند، «توسط اسراییل حل خواهد شد».

سناتور جیم ریش درباره به درک واصل کردن سردژخیم قاسم سلیمانی در این گفتگو گفت: من فکر کنم تصمیمی که پرزیدنت ترامپ هنگام حذف [قاسم] سلیمانی گرفت کاملاً استادانه بود.

این شیوه‌ای است که شما بازدارندگی را احیا می‌کنید. شما مجبور نیستید همیشه آن را انتخاب کنید. اما وقتی کاری را انجام می‌دهید، مطمئن شوید که پیام را با صدای بلند و واضح می‌فهمند و مطمئن شوید که دردآور است و آن اقدام خاص برای ایرانی‌ها بسیار دردناک بود.

سناتور جیم ریش درباره مذاکرات وین و موضع اسرائیل گفت: اروپایی‌ها به‌شدت ضعیف هستند. دو طرف دیگر مطمئناً منافع ما را در میز مذاکره ندارند، آنها باید از این موضوع عقب‌نشینی کنند و با اسراییلی‌ها همکاری کنند و این کار بسیار خوب خواهد بود.

وی افزود: ما با آنها همکاری می‌کنیم تا هر کاری که برای دفاع از خود لازم است انجام دهند. از آنجایی که بسیاری از موارد طبقه‌بندی شده است، نمی‌توانم وارد آن شوم، اما به‌طور کلی، پاسخ به سؤال شما این است که آنها باید باشند و برای مقابله با این موضوع مجهز باشند و رژیم ایران نیز به احتمال زیاد این را می‌دانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33710e69-3cd0-4c35-92dc-e3c0af5abec5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات