728 x 90

سناتور جوزف لیبرمن: معامله با رژیم ایران مثل معامله با یک مار سمی است

سناتور جوزف لیبرمن
سناتور جوزف لیبرمن

سناتور جوزف لیبرمن می‌گوید: مذاکره بر سر توافق هسته‌ای ایران مثل این است که بخواهیم با یک مار سمی معامله کنیم و عاقبت خوبی برای ما نخواهد داشت.

سناتور لیبرمن در مطلبی که در سایت رول کال، روز ۱۹تیرماه منتشر شده است نوشت: با وجود رفتار فزاینده توتالیتر، جنایتکارانه و ضد آمریکایی رژیم ایران، دولت بایدن با این وجود دوباره در تلاش است تا با این کشور تروریستی بر سر توافق هسته‌یی مذاکره کند. مثل این است که بخواهیم با یک مار سمی معامله کنیم و عاقبت خوبی برای ما نخواهد داشت.
فقط کنگره است که می‌تواند جلوی این حماقت خطرناک را بگیرد. اعضای هر دو حزب باید وارد عمل شوند و از اختیارات قانون اساسی و قانونی خود برای فشار بر دولت برای عدم انجام معامله‌ای با ایران استفاده کنند که امنیت و اعتبار ملی ما را به خطر بیندازد.
آزادیخواهان در ایران متحدان آمریکا هستند. وارد شدن به گفتگو با رژیم از نظر آنها به‌عنوان طرفداری ما با ظالمانشان تلقی خواهد شد. این موضع برای ما کاملاً اشتباه است.
امیدواریم، بایدن به‌سرعت به این سناتورها و همه کنگره دقیقاً آنچه را که با ایرانی‌ها در عمان بحث می‌شود، بگوید و قول دهد که هر «تفاهم» ی را که ممکن است از آن بحثها حاصل شود، همان‌طور که قانون اینارا و امنیت ملی ما به‌وضوح اقتضا می‌کند، به کنگره ارائه کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03a668cb-a9bf-4aa8-9bb9-89da6c4135dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات