728 x 90

سناتور تد کروز: رژیم ایران مسئول کشتن ۶۰۰آمریکایی در عراق/ سخنگوی مجاهدین: این‌ آمار مخفی نگه داشته می‌شد اما به جای رژیم، مجاهدین لیست‌گذاری و خلع‌سلاح می شدند

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

سناتور تد کروز از اعضای ارشد سنای آمریکا در یک توئیت اعلام کرد: وزارت‌خارجه آمریکا امروز اطلاعات قبلاً سری را علنی کرد که رژیم ایران مسئول کشتن حدوداًً ۶۰۰آمریکایی در عراق می‌باشد.

من برای سالیان تلاش کرده‌ام تا مردم آمریکا در مورد صدها و صدها آمریکایی کشته شده توسط رژیم ایران در عراق مطلع‌تر گردند.

 

توئیت سناتور تد کروز

 

 

همزمان پنتاگون نیز اعلام کرد رژیم ایران ۶۰۳نیروی نظامی آمریکا را طی جنگ در عراق کشته است. بر اساس آمار جدید رژیم ایران مسئول ۱۷درصد از کشته‌های نیروهای آمریکا در جنگ عراق است.

 

سخنگوی مجاهدین در این باره گفت: «این آمار تابحال توسط مقامات و رسانه‌های آمریکایی که دست‌اندر کار مماشات و استمالت از آخوندهای حاکم بر ایران بودند به‌شدت مخفی نگه داشته می‌شد. ولی به‌جای آن، در سالهای اشغال عراق و بمباران مجاهدین و خلع‌سلاح ارتش آزادیبخش مردم ایران، رژیم و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی رژیم، از طریق شبکه مقامات و خبرنگاران دوست نظام، با همان الگوی خبرهای ساختگی مربوط به پنهان کردن تسلیحات کشتار جمعی عراق در قرارگاه اشرف، مدعی آمریکایی کشی از سوی مجاهدین بودند تا نام مجاهدین در لیستهای تروریستی باقی بماند.

اکنون با انتشار آمار جدید که مسلماً بخشی از واقعیت و نه تمام آن است، به اثبات می‌رسد که در تمام آن سالیان، رژیم و پشتیبانان و خبرنگاران مزدبگیر اکاذیب علیه مجاهدین و جنبش مقاومت مردم ایران را منتشر می‌کردند تا واقعیت را بپوشانند. در غیراینصورت، افکار عمومی، قرار گرفتن آمریکا و اروپا را در کنار رژیم پلید آخوندی و لیست‌گذاری و سرکوب و محاصره و خلع‌سلاح رزمندگان آزادی را نمی‌پذیرفت».

 

پیش از این سفیر جوزف دیترانی-فرستاده ویژه دولت آمریکا در رابطه با کره شمالی گفته بود:

....... سال‌ها پیش، من مدتی را در ایران به‌سر بردم. چه تاریخی و چه فرهنگی و چه کشور بزرگی است، ایران. این‌که حال می‌بینیم که استبداد مذهبی چه بلایی به روز آن آورده است، تهوع آور است و علیه مردم ایران، علیه تاریخ و فرهنگ شماست. لذا، به کاری که می‌کنید ادامه دهید زیرا شما موفق خواهید شد. شما نماینده خوبیها هستید، شما تغییری را که لازم است نمایندگی می‌کنید. و آنچه که شما انجام دهید، مهم است. زیرا من در زمینه منع گسترش تسلیحات کشتار جمعی کار کرده‌ام و می‌دانم که شما به ایالات متحده در مورد این‌که رژیم ایران در رابطه با برنامه‌های اتمی و موشکی‌اش چکار می‌کرد، آموزش داده‌اید. لذا ما به شما یک تشکر بزرگ بدهکار هستیم. به کار خوبتان ادامه دهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/140d4b1f-ebc5-4641-8c08-bcba045d3d96"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات