728 x 90

سناتور تام تیلیس: رژیم ایران سالانه صدها میلیون دلار صرف سازمانهای تروریستی می‌کند

سناتور تام  تیلیس
سناتور تام تیلیس

سناتور تام تیلیس در مصاحبه با فاکس‌ نیوز در پاسخ به سؤالی درباره تصمیم دولت آمریکا برای مقابله با تهدیدهای رژیم ایران گفت: فکر می‌کنم اگر شما به رژیم ایران و به رفتار شرورانه آنها در سراسر جهان نگاه کنید آنها سالانه صدها میلیون دلار صرف می‌کنند و آنرا برای سازمانهای تروریستی در سراسر جهان می‌فرستند.

فکر می‌کنم رئیس‌جمهور حق دارد که مقابل آنها بایستد. ما نمی‌توانیم کنار بایستیم، ما باید در پشت رئیس‌جمهور و موضع کنونی او برویم و این برای ایمنی و امنیت آن منطقه خوب است.

 

سناتور تیلیس افزود: تکرار می‌کنم رژیم ایران صدها میلیون دلار سالانه برای گروه‌های تروریستی می‌فرستد و علاوه بر این شما در مورد کشوری صحبت می‌کنید که به شبه‌نظامیانی کمک و آنها را تأمین مالی کرد که صدها سرباز آمریکایی را در عراق و در جنگ آنجا کشته‌اند.

این چیزی نیست که ما بتوانیم اجازه تحمل آنرا بدهیم، باید که تحریم اقتصادی شوند. شما اگر همه نقاط جهان را چک کنید می‌بینید که آنها تلاش بر اعمال نفوذ خود دارند.

 

تام تیلیس در رابطه با استراتژی آمریکا در مقابل رژیم آخوندی گفت: دونالد ترامپ نیروها را از مناطق خاورمیانه بیرون کشیده است او خواستار تحریک به جنگ نیست، ولی او همچنین نمی‌خواهد اجازه دهد که کشور حامی تروریسم مانند تهران بدون کنترل بماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3980d349-914e-4cad-b7e9-29600c99de48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات