728 x 90

سناتور تام تیلیس: تحریم شدن توسط دولت مستبد ایران نشان افتخار است

سناتور تام تیلیس
سناتور تام تیلیس

سناتور تام تیلیس روز ۲۷تیرماه درباره بلوف تو خالی رژیم یعنی تحریم شخصیت‌های آمریکایی در توئیتی نوشت: تحریم شدن توسط دولت مستبد ایران به‌دلیل حمایت من از مبارزات مردم ایران برای دموکراسی و آزادی، نشان افتخار است.

 شماری از اعضای کنگره و شخصیتهای آمریکا، پس از بلوف و ژست مسخره رژیم آخوندی مبنی بر تحریم آنها واکنش نشان دادند و در پیامهایی نوشتند:

سفیر نیتان سیلز هماهنگ‌کنندهٔ مبارزه با تروریسم در وزارت‌خارجهٔ آمریکا تا سال۲۰۲۱ بلوف رژیم آخوندی را به سخره گفت و نوشت: «چرا این‌قدر طولش دادید؟». «من به‌عضویت در این گروه برجسته، افتخار می‌کنم».

 

سفیر پتیر فام فرستادهٔ ویژهٔ دولت آمریکا در منطقهٔ ساحل آفریقا در سال۲۰۲۱ نیز در توئیتی نوشت: «تبریک به‌رئیس قبلی‌ام وزیر خارجه مایک پمپئو (نفر اول در لیست) و دوست و همکارم سفیر نیتان سیلز (نفر دوازدهم در لیست) و ۵۹نفر دیگر از گروه دو حزبی شهروندان فوق‌العادهٔ آمریکایی به‌خاطر «تحریم»... توسط رژیم تروریستی آخوندها در ایران. عجب نشان افتخاری!».

 

 

گابریل نرونها مشاور ویژهٔ گروه اقدام علیه رژیم ایران در وزارت‌خارجهٔ دولت قبلی آمریکا نوشت: «(رژیم) ایران ۶۱ سیاست‌مدار و مقام دولتهای کنونی و قبلی آمریکا را به‌خاطر حمایت‌شان از سازمان مجاهدین «تحریم» کرد.

تبریک به‌سفیر نیتان سیلز، کلی آیوت، جو ویلسون، فرنچ هیل، سناتور منندز و بسیاری دیگر در این لیست به‌خاطر شناسایی فعالیتشان علیه این رژیم!».

 

دان بیکن نماینده کنگره آمریکا تحریم رژیم آخوندی را «یک نشان افتخار» برای خودش توصیف کرد و نوشت: «رژیم ایران مردم را سرکوب و ترور می‌کند و بزرگترین صادر‌کننده تروریسم در جهان است. من مشتاق روزی هستم که ایران دمکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیرهسته‌یی داشته باشیم که با همسایگان خود در صلح باشد».

 

سناتور جونی ارنست عضو سنای آمریکا نیز نوشت: من دقایقی قبل توسط رژیم ایران - بزرگترین حامی تروریسم در جهان - تحریم شدم. این فقط مرا وادار می‌کند تا برای حمایت از تلاشهای امنیتی منطقه‌ای سخت‌تر کار کنم».

 

 

شماری دیگر از شخصیتهای آمریکایی نیز در توئیتها و موضع‌گیریهای خود بلوف رژیم آخوندی را نشان افتخار توصیف کرده‌اند:

مایکل موکیزی وزیر دادگستری پیشین آمریکا: از این لیست‌گذاری مفتخرم، و همین‌طور مفتخر به کسانی که با آنها هم جبهه شده‌ام

ژنرال جیمز کانوی: از چنین لیست‌گذاری احساس افتخار می‌کنم. هم‌چنین خوشحالم که دیگر همکارانم هم به همین‌گونه به این لیست نگاه می‌کنند

ژنرال جیمز جونز: این یک تمجید بسیار بالا از من است. من این لیست را قاب می‌گیرم و برایم جایگاه افتخار دارد.

سفیر رابرت جوزف معاون پیشین وزارت‌خارجه: مفتخرم که در لیست رفته‌ام. مفتخرم که در کنار مردم ایران قرار می‌گیرم.

سفیر مارک گینزبرگ: من بسیار مفتخرم، تیم حفاظت من چه موقعی داده می‌شود!

 

همچنین مارک دوبوویتز (مدیر بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها) روز شنبه ۲۵تیرماه در توئیتی نوشت: تبریک به همه کسانی که امروز توسط رژیم ایران تحریم شدند. این رژیم، بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و من را در سال۲۰۱۹ تحریم کرد و ما در پاسخ به این اقدام، تلاش خود را برای سرنگونی این رژیم شیطانی و آزادی مردم ایران دوچندان کردیم.

امیدوارم شما نیز این کار را بکنید!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f6a5e6d-03e8-4d09-95c9-78e87ab75da5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات