728 x 90

سناتور بیل هگرتی: مبارزه با تهدیدات رژیم ایران علیه شرکت‌های آمریکایی

بیانیه سناتور بیل هگرتی
بیانیه سناتور بیل هگرتی

سایت سناتور هگرتی با درج بیانیه‌ای به ۱۲سناتور و شماری از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا پیوست و نوشت: سناتور ایالات متحده بیل هگرتی (R-TN)، عضو کمیته روابط خارجی سنا، امروز به سناتور جونی ارنست (R-IA) پیوست و نامه‌یی دوحزبی از دو مجلس را به رئیس‌جمهور جو بایدن ارسال کرد و از او خواست تا به تهدیدات رژیم ایران علیه آمریکاییها و شرکت‌های آمریکایی که ماهها مانع از انتقال نفت توقیف شده از نفتکش سوئز راجان در سواحل تگزاس شده‌اند پاسخ دهد.

قانونگذاران در نامه به بایدن بر اهمیت اجرای برنامه تحریم‌های نفتی سپاه پاسداران تأکید کردند که بیش از ۲۰۰میلیون دلار نفت غیرقانونی ایران را مصادره کرده و سپاه از منابع برای مشارکت در تروریسم و هدف قرار دادن آمریکاییها استفاده کرده است.

با این حال، تأخیر چند ماهه در انتقال نفت این نفتکش، توانایی ایالات متحده برای تکمیل این عملیات و حمایت از قربانیان آمریکایی تروریسم از طریق صندوق قربانیان تروریسم... را متوقف کرده است...

 

۱۲سناتور و شماری از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در یک نامهٔ دو حزبی، از رئیس‌جمهور این کشور خواهان تخلیهٔ فوری محموله نفت‌کش توقیف شدهٔ دیکتاتوری آخوندی در تگزاس شدند و بر اعمال همهٔ تحریم‌ها علیه رژیم تأکید کردند.

واشنگتن تایمز ۲۵مرداد۱۴۰۲ گزارش داد: قانونگذاران در حال فشار آوردن به‌جو بایدن برای مبارزه با تهدیدات رژیم ایران علیه شرکت‌های آمریکایی هستند که نفت این رژیم را از یک تانکر توقیف شده توسط آمریکا در سواحل تگزاس دریافت می‌کنند

در نامهٔ سناتورها و نمایندگان کنگرهٔ آمریکا که توسط سناتور جونی ارنست عضو کمیتهٔ قوای مسلح سنا و الیز استفانک رئیس کنفرانس حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان تهیه شده، آمده است: «تحریم‌های ایالات‌متحده باید به‌طور کامل بر اساس قانون اجرا شود. در حالی‌که فروش نفت (رژیم) ایران هم‌چنان رو به‌افزایش است و سپاه پاسداران به‌هدف قرار دادن شهروندان و نیروهای آمریکایی ادامه می‌دهد... ضروریست که ما از همهٔ توانمندی‌های موجود دولتی برای محدود کردن فعالیت‌های رژیم ایران استفاده کنیم».

سناتورهای امضا کنندهٔ این نامه عبارتند از جونی ارنست، ریچارد بلومنتال، لیندزی گراهام، کیرستن سینما، مارکو روبیو، مگی حسن، جری موران، ران وایدن، تد کروز، جو مانچین، استیو دینز Daines و مارک کلی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72cdaf1d-db13-4680-bf97-a60f051ffb84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات