728 x 90

سمیر جعجع: رژیم ایران از مسأله فلسطین برای توسعه‌طلبی در منطقه سوء‌استفاده می‌کند

سمیر جعجع
سمیر جعجع

سمیر جعجع، رئیس حزب مسیحی، روز پنجشنبه ۱۵شهریور با محکوم کردن دخالت‌های رژیم ایران در منطقه گفت: «ایران تنها به منافع خود می‌اندیشد و از مسأله فلسطین به‌عنوان بهانه‌یی برای یارکشی‌های خود در بین جوامع عربی و گسترش توسعه‌طلبی‌اش در منطقه سوءاستفاده می‌کند».
وی که در مصاحبه‌یی با شبکه العربیه شرکت کرده بود در ادامه سخنانش اضافه کرد: «ایران هم‌چنین از مسأله فلسطین برای دوقطبی کردن جوامع عربی سوء‌استفاده کرد».
وی پیش‌تر و در جریان یک گردهمایی که در شمال بیروت برگزار کرد با انتقاد از عملکرد حزب‌الله به‌عنوان بازوی رژیم ایران در لبنان افزود: «چه کسی به حزب‌الله اجازه داده و به او اختیار داد تا تصمیم‌گیریهای لبنانی‌ها و آزادی آنها را مصادره کند و اراده اعلان جنگ و صلح را در انحصار خود درآورد؟»
وی در ادامه گفت: این جنگ مورد خواست لبنانی‌ها نیست و دولت هیچ نقشی در آن ندارد و هیچ نظر و حرفی نداشته است. این جنگ به نفع لبنان نیست و به غزه کمکی نکرده و حتی ذره‌یی از رنج‌ها و دردهای آن[فلسطینیان] را کاهش نداده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/babcb329-740b-4df9-bcbc-1cc5d4b0a0c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات