728 x 90

سلیمی‌نیا: رسانه‌ها باید درباره اقدامات مجاهدین کار جدی کنند

سلیمی‌نیا از کارشناسان حکومتی
سلیمی‌نیا از کارشناسان حکومتی

سلیمی‌نیا از کارشناسان حکومتی از باند خامنه‌ای چهارشنبه ۲ آذر، با ترس و وحشت به نقش تعیین‌کننده مجاهدین و کانون‌های شورشی به‌مثابه عامل کلیدی پیشروی قیام برای به‌زیر کشیدن نظام اعتراف کرد و مستأصلانه دست به دامن رسانه‌ها شد که کاری کنند (؟!).
وی در گفتگو با سایت حکومتی تابناک گفت:... دشمن سعی کرد جنایات مجاهدین را پنهان کند؛ در حوادث اخیر هم هیچ نشانی از مجاهدین نبود اما همین مجاهدین امنیت را در داخل کشور بر هم زدند و در خارج از کشور هم بیشترین استفاده از مجاهدین صورت می‌گیرد اما هیچ نام و نشانی از آنها در حوادث اخیر کشور نیست و این بدان معناست که خیلی هنرمندانه توانستند خودشان را پنهان کنند. این بسیار حائز اهمیت است که چه مدیریتی در پشت صحنه صورت می‌گیرد که تضادها، درگیری و تقابلها در نیروهای مخالف جمهوری اسلامی به حداقل ممکن تنزل پیدا کند (!).
این کارشناس حکومتی در ادامه می‌افزاید:... مجاهدین امروز تاکتیک خشونت‌ورزی مطلق دارند اما از آنها هیچ نشانی نیست؛ اگر از آنها نشانی باشد مردم خودشان بلافاصله متوجه می‌شوند. رسانه‌ها حتماً باید در این زمینه کار جدی را دنبال کنند...
وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرده است که ما جریان مجاهدین را جریان دمکراتیک نمی‌دانیم و با آنها همکاری نمی‌کنیم که این یک دروغ بزرگ بود، در صورتی که آمریکاییها بیشترین داد و ستد را با مجاهدین دارند (!)... .
لذا ضروریست رسانه‌ها میدان را برای مردم به‌گونه‌ای روشن کنند تا مطالباتشان را در زمین دشمن دنبال نکنند. (سایت حکومتی تابناک ۲آذر). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/193e8dea-b919-4f51-9ad9-531943888983"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات