728 x 90

سلولهای خفته رژیم ایران در آمریکا،‌ هشدار نمایندگان کنگره

حزب الشیطان لبنان مزدوران رژیم ایران
حزب الشیطان لبنان مزدوران رژیم ایران

سلولهای خفته رژیم ایران در آمریکا که توسط حزب‌الله آموزش سلاحهای ویژه می‌بینند تهدیدی مستقیم برای این کشور هستند. اعضای کنگره خواستار برخورد با این سلولهای خفته هستند.

 

واشنگتن فری بیکن ۲۶مرداد ۹۷

بر اساس شهادتی که در برابر قانونگذاران آمریکایی داده شده شبه‌‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در سراسر آمریکا آزاد هستند. این امر موجب نگرانی در کنگره و در میان کارشناسان منطقه‌ای شده است چرا که این سلول‌های خفته درصددند حمله‌یی در ابعاد بزرگ علیه کشور آمریکا انجام دهند.

مأموران رژیم ایران مرتبط با گروه تروریستی حزب‌الله در آمریکا شناسایی شده‌اند. آنها برای حملات طراحی می‌کنند. این وضعیت این نگرانی را دامن زده است که اگر تنش‌ها میان دولت ترامپ و رژیم ایران به نقطه جوش برسد ممکن است این رژیم دستور حمله سلولهای خفته در داخل آمریکا را بدهد.

 

احتمال حمله سلولهای خفته رژیم ایران در داخل آمریکا

مقامهای اطلاعاتی و مقامات پیشین کاخ سفید برای کنگره روز سه‌شنبه تأیید کردند چنین حمله‌یی نه تنها محتمل است بلکه انجام آن برای رژیم ایران در زمانی که دولت ترامپ در نظر دارد توافق اتمی را رها کرده و تحریمها علیه این رژیم را مجدداً اعمال کند نسبتاًً ساده است.

 

پیتر کینگ: رژیم ایران تهدید مستقیم آمریکاست

بنا‌به‌گفته پیتر کینگ نماینده جمهوریخواه از نیویورک و عضو کمیته امنیت مجلس نمایندگان و رئیس زیرکمیته ضدتروریسم و اطلاعات، شواهد فزاینده‌یی وجود دارد که رژیم ایران «تهدیدی مستقیم علیه آمریکا» اعمال می‌کند.

پیتر کینگ با اشاره به دستگیری دو تن از عوامل تروریستی در شهر نیویورک و ایالت میشیگان گفت:‌ «نگرانی اصلی، حمایت رژیم ایران از حزب‌الله است که در خاورمیانه آمریکای لاتین و در آمریکا فعال است جایی که عوامل حزب‌الله برای فعالیتهایی که در کشورمان انجام می‌دادند دستگیر شده‌اند».

پیترکینگ گفت: «این افراد آموزشهای ویژه سلاح از حزب‌الله گرفته‌اند». روشن است که حزب‌الله دارای ظرفیت عملیات است.

کینگ گفت بعد از یک دهه توجیه اطلاعاتی به این نتیجه رسیدم که « حزب‌الله حرفه‌ای‌ترین سازمان تروریستی در جهان » حتی بیش از داعش و القاعده است.

 

تهدید حملات حزب‌الله در آمریکا

وقتی سؤال شد آیا ایران می‌تواند از حزب‌الله برای انجام حملات علیه آمریکا استفاده کند یک هیأت کارشناسی شامل مقامات اطلاعاتی و اعضای پیشین کاخ سفید پاسخ دادند، بله.

 

مایکل پریجنت افسرپیشین اطلاعاتی که برای مقابله با دخالت رژیم ایران در منطقه کار کرده است گفت: «آنها در کار با مواد انفجاری بهتر از داعش هستند. آنها در انجام سوءقصدها و گسترش سلولهای تروریستی برای قتل کارامدتر هستند. حملات حزب‌الله را می‌توان به سلولهای خفته واگذار کرد.

پریجنت گفت: «آنها در حفظ امنیت ارتباطاتشان بسیار خوب عمل کرده و امنیت عملیاتشان را حفظ می‌کنند. از زاویه یک حمله چشمگیر آنها در استفاده از مواد انفجاری پیشرفته مهارت دارند». سایر شرکت‌ کنندگان در برابر کنگره با این ارزیابی موافق بودند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/708915c6-617a-4b0d-9a43-4f0906dba7ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات