728 x 90

سقوط هواپیمای جنگنده اف-۱۴ رژیم در اصفهان

هواپیمای اف ۱۴
هواپیمای اف ۱۴

به گزارش کانال تلگرام خبر ویژه رژیم (۲۸خرداد) یک هواپیمای جنگنده اف-۱۴ رژیم صبح امروز در اصفهان سقوط کرده است. این کانال خبری نوشت: «مسئول روابط عمومی ارتش در منطقه اصفهان: هواپیمای جنگنده اف۱۴ صبح امروز دچار نقص فنی شد و خلبان و کمک خلبان آن با چتر نجات فرود آمدند که برای اقدامات درمانی به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند».

به گزارش رسانه‌های حکومتی این واقعه در نزدیکی پایگاه بابایی اصفهان به‌وقوع پیوسته است.

 

سقوط جنگنده‌های رژیم

به گزارش خبرگزاری حکومتی صدا و سیمای آخوندی (۳خرداد ۱۴۰۱) یک فروند جت آموزشی F7 صبح روز سه‌شنبه ۳خرداد، هنگام پرواز آموزشی در منطقه انارک اصفهان سقوط و دو نفر کشته شدند.
این خبرگزاری حکومتی اعلام کرد، در سقوط یک فروند جت آموزشی F7 در منطقه انارک اصفهان ۲نفر کشته شدند، این حادثه در ساعت هشت و ده دقیقه صبح روز سه‌شنبه رخ داد.
این هواپیما متعلق به ارتش است و از پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای اجرای عملیات آموزشی در منطقه انارک اصفهان به پرواز درآمده بود که هنگام عملیات دچار نقص فنی شده و سقوط کرد. هنوز محل سقوط حادثه و چگونگی سقوط مشخص نشده است.

شایان ذکر است که بدلیل فرسودگی ناوگان جنگی رژیم هرازگاهی این هواپیماهای فرسوده دچار سانحه شده یا سقوط می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c096218-df75-4bdf-861b-8cd229ea0213"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات