728 x 90

سفیر رژیم ایران در یمن به دادگاه نظامی فراخوانده شد

دادگاه نظامی یمن
دادگاه نظامی یمن

دادستانی نظامی یمن روز چهارشنبه ۲۱آبان، از حسن ایرلو سفیر رژیم ایران در یمن به‌دلیل ورود پنهانی به خاک این کشور و به قصد جاسوسی، تخریب و همکاری با شبه‌نظامیان کودتاگر حوثی در انجام عملیات خصمانه علیه ملت و ارتش یمن شکایت کرد.
دادگاه نظامی مأرب به ریاست قاضی عقیل تاج الدین و با حضور دادستان کل نظامی سرلشکر عبدالله الحاضری برگزار شد، پرونده جنایی متعلق به ایرلو به دادگاه ارائه شد.حسن ایرلو هیچ سابقه دیپلماتیک ندارد و کارشناس متخصص تسلیحات ضدهوایی است و پیش از این آموزش شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان را برعهده داشته، حسن ایرلو که از فرماندهان سپاه پاسداران رژیم ایران است، به‌عنوان سفیر رژیم ایران وارد صنعاء شد.
وکلای تعدادی از افرادی که در زندانهای شبه‌نظامیان حوثی تحت شکنجه قرار گرفته و از سوی آنها آزار دیده‌اند نیز در این دادگاه حضور یافته و شکایات خود را ارائه کردند. دادگاه نیز به شکایات آنها گوش کرده و تعدادی از آنها آثار ضرب و جرح روی بدن ها خود را به دادگاه نشان دادند.
در ادامه این گزارش آمده است که جلسه بعدی این دادگاه در ۵ آذرماه برگزار می‌شود و از همه اطراف خواسته شد که در دادگاه حضور یافته و به موضوعات مطرح شده پاسخ دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a29d0630-4960-417b-b1f5-1cf17ab514a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات