728 x 90

سفرهایی که فقط هزینه دارند

سفرهای استانی آخوند رئیسی چه دستاوردی به همراه داشته؟ چه مشکلی از مردم حل‌شده؟ کدام مهره‌ٔ دزد و چپاولگر رژیم در این استانها مورد مؤاخذه قرار گرفته است؟ پاسخ این سؤال‌ها روشن است، سفرهای استانی رئیسی با گماشتن ۱۳پاسدار به مقام استانداری همراه بوده، سفرهایی که شاید عقده‌گشایی رئیسی از نرفتن به سفرهای نیویورک و گلاسکو باشد!

این وضعیت حتی صدای مهره‌های باند خامنه‌ای و امام‌جمعه‌های او را هم درآورده! گرداننده نمایش جمعه خامنه‌ای در اندیمشک می‌گوید:

«اگر چه اصل سفرهای استانی رئیس‌جمهور مورد تأیید خامنه‌ای است اما افراط‌ و تفریط در آن اشتباه به‌حساب می‌آید، کسی باید بچرخد که نمی‌داند مشکل مملکت چیست؟ اما تمام مردم ایران مشکل مشترکی در زمینه‌ٔ اشتغال‌، تورم و اقتصاد دارند که رئیس‌جمهور باید آنها را حل کند.

وی ادامه می‌دهد: مشکلات روشن و مشخص هستند و ما این را خوب می‌دانیم که با چرخیدن مشکلی رفع نخواهد شد»

البته اعتراض این امام‌جمعه‌ٔ رژیم نه از سر خیرخواهی مردم که از وحشت اوست؛ زیرا که خوب می‌داند شرایطی که جامعه در آن قرار دارد به نقطه‌ٔ انفجار نارضایتی بسیار نزدیک است و قیامی در راه است دودمان نظام ولایت را درهم خواهد پیچید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c4b266c-5afd-4f01-afbc-313ccd22d47f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات