728 x 90

سفر پزشکیان به عراق برای پیگیری سیاست‌های خامنه‌ای

پزشکیان
پزشکیان

همزمان با اعمال فشار و جابه‌جایی احزاب و گروه‌های کرد ایرانی و استرداد و تحویل بهزاد خسروی پناهجو و هموطن کرد عضو حزب دموکرات کردستان ایران از سلیمانیه به دیکتاتوری آخوندی، پزشکیان رئیس‌جمهور رژیم در اولین سفر خارجی‌اش به عراق رفت. وی قرار است از اربیل و سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق نیز دیدن کند.

پزشکیان در فرودگاه تهران درباره اهداف این سفر گفت که برای پیگیری سیاست‌های خامنه‌ای به عراق می‌رود.

تلویزیون رژیم – ۲۱ شهریور ۱۴۰۳:

خب طبیعتاً بر اساس همان سیاست‌هایی که از قبل اعلام شده و سیاست‌های مقام معظم رهبری در رابطه با ارتباطات صمیمی که باید با کشورهای همسایه ما داشته باشیم و به‌خصوص کشور عراق که خیلی از قبل با هم نزدیکی‌های زیادی داشتیم.

طبیعتاً اولین سفر ما می‌تونه از این کشور دوست و برادر باشه همکاریهای زیادی اونجا ما می‌تونیم با همدیگه داشته باشیم و قرار است اگه رفتیم ان‌شاءالله به امید خدا توافق‌نامه‌های زیادی هم که آماده شده با هم امضا کنیم.

در این سفر به شهرهای شیعه‌نشین بصره و کردنشین در اربیل و سلیمانیه همسفر خواهیم کرد با عزیزانی که اونجا هستند دیدار خواهیم کرد من تصور می‌کنم یک سفر بسیار خوبی خواهد بود در ایجاد ارتباط‌های اقتصادی فرهنگی سیاسی و امنیتی.

خبرنگار: انشاءالله برای شما و هیأت همراه تون آرزوی موفقیت می‌کنم

پزشکیان: سلامت باشید خدا یار و یاور همه شما عزیزان باشه

پزشکیان: خیلی خراب نکردم؟

پزشکیان در سفر به عراق در محل به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی حضور یافت و به این دژخیم و ابومهدی مهندس از سرکردگان به هلاکت رسیده حشدالشعبی ادای احترام کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25153857-e39a-4839-9679-60b4871a2fb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات