728 x 90

سفر نمایشی آخوند روحانی به سیستان و بلوچستان و انزجار مردم محروم

سفر نمایشی آخوند روحانی به سیستان و بلوچستان و انزجار مردم محروم
سفر نمایشی آخوند روحانی به سیستان و بلوچستان و انزجار مردم محروم

هشت روز پس از سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان، آخوند روحانی به‌طور نمایشی به این استان سفر کرد که انزجار مردم محروم را بیش‌از‌پیش برانگیخته است. به‌خصوص که خامنه‌ای در این هفته تمامی امکانات و بودجه کشور را صرف نمایش جمعه و جنازه گردانی قاسم سلیمانی و صرف سپاه تروریستی قدس کرده است.

این در حالیست که پس از وقوع سیل، وضعیت این مناطق فاجعه‌بار است و ۲۰هزار واحد مسکونی به‌علت جاری شدن سیلاب بین ۲۰تا ۱۰۰درصد خسارت دیده و یا زیر آب رفته است و ۲۵۰هزار روستانشین در چابهار، کنارک، سرباز، قصر قند، دلگان، نیک شهر و فنوج، آسیب دیده‌اند.

 

هم‌چنین مسیر دهها روستا هم‌چنان بسته است و مردم اکثر مناطق روستایی سیل‌زده جنوب این استان امکان تردد و جابه‌جایی مواد غذایی و مایحتاج خودشان را ندارند.

خبرگزاری رسمی رژیم نوشت:‌ ارتباطات بیش‌ از ۴۰ روستای حوزه مسیر رودخانه کاجو قطع است و از پنج روز پیش تاکنون هیچ اطلاعی از آنها نیست.

مدیر کل هواشناسی رژیم اعتراف کرد کارشناسان بارها در مورد خطر سرزیرشدن سدها و جاری شدن سیلاب هشدار داده بودند، ولی سرکردگان رژیم به این هشدار هیچ اعتنایی نکردند..

در همین حال کارگزاران رژیم اذعان کردند با سرریزشدن سدهای استان سیستان و بلوچستان خسارات هنگفتی به زیرساختها و راه‌ها و پلها و قنات استان وارد شد و ارتباط بیش از ۵۰۰روستا قطع و ۱۴ شهرستان این استان درگیر سیل شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4d30c1f-30e9-4034-9683-cdddc32c51de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات