728 x 90

سفر رئیسی به نیویورک از دید رسانه‌های بین‌المللی

سفر رئیسی به نیویورک؟
سفر رئیسی به نیویورک؟

واشنگتن اگزمینر روز ۱۳مرداد نوشت: ابراهیم رئیسی قصد دارد ماه آینده از شهر نیویورک بازدید کند. جهرمی، سخنگوی دولت، روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: رئیسی در حال زمینه‌سازی برای حضور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل است که قرار است در ۱۳سپتامبر برگزار شود... . هفت سناتور جمهوری خواه روز چهارشنبه با ارسال نامه‌یی به بایدن از وی خواستند که صدور ویزا برای رئیسی و هیأت همراه او را رد کند. آنها در این نامه به دخالت رئیسی در نقض حقوق‌بشر و هم‌چنین تهدیدهای رژیم ایران علیه امنیت ملی آمریکا اشاره کردند

 

مجلهٔ نیوزویک آمریکا نیز روز ۱۲مردادگزارش داد: رژیم ایران اعلام کرده است که ابراهیم رئیسی در ماه آینده در مجمع عمومی سازمان‌ملل در (نیویورک)... شرکت خواهد کرد.

شورای ملی مقاومت ایران به نیوزویک گفت: «وزارت امور خارجهٔ آمریکا نباید برای رئیسی که هم‌چنان با تحریم‌های آمریکا به‌دلیل نقض‌حقوق بشر روبه‌رو است، ویزا صادر کند».

رئیسی... رئیس پیشین قضاییهٔ (رژیم ایران)... نقش‌داشتن اعدام‌های (سال۶۷) را انکار کرده است؛ گروه‌های حقوق‌بشری می‌گویند، (در آن زمان) حدود ۳۰هزار نفر اعدام شدند.

(رئیسی) از نوامبر۲۰۱۹ (آبان۹۸) به‌خاطر «هم‌دستی در نقض جدی حقوق‌بشر» تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2906ad84-e8dc-42b4-9d22-d0b3052f36be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات