728 x 90

سرکوب خشونت‌آمیز تجمع معلمان در رودسر توسط وحوش خامنه‌ای

سرکوب خشونت_آمیز تجمع معلمان در رودسر
سرکوب خشونت_آمیز تجمع معلمان در رودسر

همزمان با برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات عزیز قاسم‌زاده، از معلمان رودسر در روز شنبه، ۲۱اسفند، تجمع معلمان در رودسر که قرار بود با هدف حمایت از وی برگزار شود، با دخالت نیروهای سرکوبگر امنیتی به خشونت کشیده شد.

بنابه گزارشی از رودسر در حالیکه عزیز قاسم‌زاده به همراه خانواده خود راهی دادگاه بود. نیروهای سرکوبگر امنیتی با هتک حرمت خانواده و خشونت مانع همراهی اعضای خانواده شده، گوشی و تلفن برادر عزیز قاسم‌زاده را ضبط نمودند و یکی از بستگان وی توسط نیروی انتظامی بازداشت شد.

همچنین نیروی انتظامی با اعلام و به بهانه رزمایش اطراف اداره آموزش و پرورش رودسر را به محاصره در آورده‌ بود.

پس از شکل‌گیری هسته اولیه تجمع معلمان در رودسر، پلیس با خشونت اقدام به پراکنده نمودن معلمان نموده، خودروهای حامل معلمان از سایر شهرها را متوقف نموده و افراد را ضرب و شتم کرده‌اند و تعدادی از آنها را بازداشت کردند.

بنا بر اطلاع نیروهای امنیتی و لباس شخصی  محمود بهشتی لنگرودی،  محمود صدیقی‌پور،  حسن نظریان و  مسعود فرهیخته را به همراه چند نفر دیگر دستگیر نموده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

بنابه گزارشی از رودسر، مینی‌بوس حامل معلمان بندر انزلی، که قصد شرکت در تجمع حمایتی از معلم زندانی قاسم‌زاده داشتند، را ابتدا به یک خیابان محل استقرار سپاه منتقل نمودند و هنگامی که معلمان از ماشین پیاده شدند با توهین و فحاشی وحوش خامنه‌ای روبه‌رو شده و توسط نیروهای یگان ویژه که سر و صورت خود را پوشانده بودند به‌صورت وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند به‌طوری که متأسفانه دو نفر از معلمان زن با توجه به آسیب دیدگی راهی بیمارستان شده و وضعیت خوبی ندارند.

(برگرفته از اینترنت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f74e75b5-eb57-43c0-91cd-f02dc9b6551c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات