728 x 90

سرکردگان نیروهای مسلح خامنه‌ای در دیدار با پزشکیان حمایت کامل خود را از او اعلام کردند

سرکردگان نیروهای مسلح خامنه‌ای در دیدار با پزشکیان
سرکردگان نیروهای مسلح خامنه‌ای در دیدار با پزشکیان

سرکردگان نیروهای مسلح خامنه‌ای در دیدار با پزشکیان حمایت کامل خود را از او اعلام کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه فرمانده کل ارتش، سپاه، وزیر دفاع و فراجا مهمان رئیس‌جمهور منتخب بودند.

پاسدار محمد باقری گفت: نیروهای مسلح در کنار وظیفه ذاتی‌شون که دفاع از برقراری امنیت در کشور است، با تمام توانشان در کنار دولت محترم هستند مانند دولتهای گذشته و این‌که در تمام زمینه‌هایی که امکان همکاری و کمک به دولت در پیشبرد امور مردم عزیزمون وو کشور عزیزمون هست در کنار دولت قرار دارند.

 

کیهان خامنه‌ای تحت عنوان دو موضوع تحسین‌برانگیز نوشت: پزشکیان طی چند روز گذشته ضمن تماس و مبادله پیام با سران جبهه مقاومت در منطقه و اعلام حمایت از آنها مواضع بسیار خوبی گرفته که بایسته تقدیر است.

این منبع افزود: پزشکیان هم‌چنین مرزبندی خود با جریانهای ضدمذهبی را نشان داده است. این دو رویکرد در کنار تأکید بر کاهش اختلافات سزاوار قدرشناسی است.

 

در ادامه جنگ گرگها بر سر عزل و نصبها در روزهای آخر دولت کنونی، مرتضوی از اعضای دولت رئیسی گفت، ابلاغیه پزشکیان مبنی بر استخدام نکردن در مهلت باقی مانده از دولت قبلی را قبول ندارد و اقدام به مجموعه انتصاب‌هایی در شستا و زیرمجموعه‌های آن کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bfff5f0-0651-4721-b232-9e137bd607dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات