728 x 90

سرچشمهٔ لجن‌پراکنی‌هایی از قبیل تروریست و فرقه همانا رژیم پلید و کثیف آخوندی است - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۱۹تیر  ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین - ۱۹تیر ۱۴۰۲

زوزه‌ها و تأسف مکرر سخنگوی وزارت‌خارجهٔ خلیفه درماندهٔ ارتجاع

پس از شکست دخیل بستنهای ذلیلانه به کشورهای میزبان علیه مجاهدین

 

سخنگوی ابله و ضربه خوردهٔ خارجه رژیم از فرط سوزش

به‌خاطر بیانیه جهانی و کهکشان مقاومت ایران:

ما متأسف هستیم که به‌رغم شناخت دقیق از ماهیت تروریستی این فرقه

کشورهایی در حوزهٔ اروپا هم‌چنان از این فرقه حمایت می‌کنند

از اعضای فرقه میزبانی می‌کنند و یا میزبان نشستهای این گروهک هستند

 

از ابتدای انتقال اعضای مجاهدین به آلبانی ما در مورد خطرات آن

برای کشور میزبان به مقامات آلبانی هشدار دادیم

خوشحال هستیم که آنها به صدق گفتار جمهوری اسلامی پی بردند

و البته در عین‌حال متأسف هم هستیم که این فرقه هزینه‌های زیادی را

هم بر کشور آلبانی تحمیل کرده و هم بر روابط دوجانبه میان ما و کشور آلبانی

 

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ۱۹تیر ۱۴۰۲:

آقای دکتر بعد از حمله پلیس آلبانی به مقر تروریستهای منافقین سؤالم اینجاست که آیا اعضایی از گروهک تروریست منافقین مایل به برگشت به ایران هستند؟ و تقاضایی برای برگشت دادند؟

دوم این‌که آیا ما تا به‌حال در مورد مریم رجوی حکم قضایی برای پیگرد جهانی پیگرد بین‌المللی ایشان داشتیم؟ و یا هنوز چیزی در این زمینه به‌صورت قضایی صادر نشده برای ایشان؟

کنعانی:

... این همواره جزو موضوعاتی بود که جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کشورهایی که به‌نحوی از انحاء میزبان این فرقه تروریستی بودند ما همواره مطرح کردیم از ابتدای انتقال اعضای فرقه تروریستی منافقین به آلبانی ما در مورد ماهیت تروریستی این سازمان و خطرات اون برای کشورها و کشور میزبان به مقامات آلبانی هشدار دادیم خب خوشحال هستیم که آنها به صدق گفتار جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پی بردند و البته در عین‌حال متأسف هم هستیم که این فرقه هزینه‌های زیادی را هم بر کشور آلبانی تحمیل کرده و هم بر روابط دوجانبه میان ما و کشور آلبانی

بازرسی نیروها و پلیس ضدتروریستی کشور آلبانی از کمپ این فرقه تروریستی و مصادره برخی از اسناد و تجهیزات غیرمتعارفی که اونها در اون اردوگاه داشتند یک بار دیگر اثبات کرده که این فرقه یک فرقه کاملاً تروریستی خشونت‌طلب، خلافکار، قانون‌گریز است و اقداماتش مخل امنیت بین‌المللی هم حتی هست و بنابراین طبیعی است که ما در ارتباط با این فرقه از دولت آلبانی انتظار داریم که همانند یک سازمان و فرقه تروریستی با این گروهک برخورد بکند. در عین‌حال ما متأسف هم هستیم که به‌رغم شناخت دقیق از ماهیت تروریستی این فرقه کشورهایی در حوزه اروپا هم‌چنان از این فرقه حمایت می‌کنند از اعضای این فرقه میزبانی می‌کنند و یا میزبان نشستهای دوره‌ای این گروهک تروریستی هستند.

ما انتظار داریم دولتهای مدعی حقوق‌بشر به‌ویژه به مسئولیت خودشان عمل بکنند برخورد با این گروهک یک برخورد برآمده از مسئولیت بین‌المللی است.

من در جلسه گذشته هم اشاره کردم جمهوری اسلامی ایران در چارچوب ظرفیتهای موجود قضایی و استفاده از ظرفیتهای پلیس بین‌الملل درخواستهای استرداد را برای تعداد قابل توجهی از کشورها که میزبان یا محل تردد رهبران و اعضای سازمان هستند فرستاده و این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند و دنبال خواهد کرد.

(خبرگزاری ایران پرس رژیم ۱۹تیر ۱۴۰۲)

 

سخنگوی مجاهدین:

اولاً - ما نفهمیدیم دروغگوی وارفته و قراضهٔ وزارت‌خارجه آخوندها از چه زمانی دکتر شده و چه کسی به او درجهٔ دکترا داده است! احتمالاً مانند رئیسی پشت مسجد سپهسالار یا مسجد شاه واقع شده!

ثانیاً - ۴۲سال است که رژیم و همدستان و همریشان و مزدوران بر طبل استرداد مجاهدین می‌کوبند تا بسیجی‌ها و پاسداران درون مرزی و برون‌مرزی خود را دلگرم کنند اما اثر ندارد و هر بار از غلط کرده پشیمان می‌شوند.

ثالثاً - از فرهنگ و ادبیات و کلمات اطلاعات و سپاه و وزارت‌خارجه رژیم به‌روشنی پیداست که سرچشمهٔ لجن‌پراکنی‌هایی از قبیل تروریست و فرقه هر کس که بگوید یا تکرار و نشخوار کند، همانا رژیم پلید و کثیف آخوندی است.

گذشته از همهٔ اینها، سوزش همه‌جانبه رژیم از تظاهرات بی‌نظیر پاریس و اجلاس ایران آزاد با بیش از ۵۰۰شخصیت برجسته سیاسی از سراسر جهان، و بیانیهٔ جهانی ۲۹ اکثریت پارلمانی با ۳۶۰۰تن منتخبان مردم در ۶۱پارلمان از ۴۱کشور مضافاً بر حمایت ۱۲۰تن رهبران پیشین جهان از پاسخگو کردن و اجرای عدالت در مورد سران رژیم، به‌خوبی علت افسار گسیختگی و تشدید جنون گاوی عوامل و بلندگوهای رژیم را روشن می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e28cc74c-7d61-42a3-a6d2-321b3f6992c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات