728 x 90

سرعت اینترنت و وعده‌های انتخاباتی رئیسی پوشالی از آب درآمد!

کندی اینترنت در ایران
کندی اینترنت در ایران

ویس کرمی، دبیر کمیسیون طرح موسوم به صیانت در مجلس ارتجاع، درباره کندی سرعت اینترنت گفت:

شاید به‌دلیل برخی تجمعات باشد. برخی از این مسائل صنفی سوءاستفاده می‌کنند که این هم چه طرح صیانت باشد و چه نباشد اتفاق می‌افتد. شاید به مسائل اجتماعی دیگر ربطی داشته باشد.

این عضو مجلس ارتجاع هم‌چنین گفت که جزئیات و کلیات طرح سانسور و سرکوب موسوم به صیانت از کاربران اینترنت تا قبل از عید تصویب خواهد شد و مخالفان این طرح نمی‌توانند آن را متوقف کنند (سایت سرپوش رژیم ۲۵بهمن).

 

به‌دنبال اعلام سقوط هفت پله‌ای سرعت اینترنت در ایران در جدول رده‌بندی جهانی، شبکه‌های اجتماعی دروغهای انتخاباتی رئیسی جلاد را یادآوری کرده و او را به باد تمسخر گرفتند.

بر اساس نوشته رسانه‌های حکومتی، ایران در رده‌بندی جهانی کشورها از نظر سرعت دانلود هفت پله پایین آمده و به رده ۷۹ سقوط کرده است (خبرگزاری ایسنای رژیم ۲۵بهمن).

 

سایت حکومتی تجارت نیوز روز سه‌شنبه ۲۶بهمن در مورد علت کندی سرعت اینترنت نوشت، شورای عالی فضای مجازی مجوز واردات پهنای باند را برای شرکت زیرساخت صادر نکرده است.

 

در همین حال، شبکه‌های اجتماعی ادعاهای دجالگرانه و دروغین آخوند جلاد ابراهیم رئیسی را در مورد سرعت اینترنت یادآوری کردند. و از جمله با انتشار این وعده رئیسی که گفته بود دهکهای پایین جامعه باید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوند، نوشتند: رایگان شدن نت برای دهک‌های پایین پیش‌کش، سرعت نت به‌شدت کند شده، فیلترشکنها مرتب قطع می‌شوند.

 

مناظره رئیسی: من از بچه‌ها در خانه‌ها سؤال می‌کنم، دارید گیم بازی می‌کنید، چقدر وسطِ بازی که قطع می‌شود حال‌تان گرفته می‌شود؟ معلوم است که زیرساختها درست نیست.

 

سرعت اینترنت در ایران پایین‌تر از افغانستان
با افزایش انتقادها از افزایش اختلال اینترنتی و کندی سرعت اینترنت در ایران، وزیر ارتباطات رژیم آخوندی در کمال بی‌شرمی گفت، سرعت اینترنت در ایران از افغانستان بیشتر است.
خبرگزاریهای حکومتی روز دوشنبه ۲۵بهمن نوشتند، در روزهای اخیر گزارشهای متعددی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مبنی بر اختلال در اینترنت با وجود اتکای آموزش مجازی به آن در شرایط کرونا منتشر شده است.
اختلالات اینترنتی به اندازه‌ای رسیده که یک کارگزار حکومتی به ایلنا گفته، اختلالات در کیفیت و سرعت اینترنت در چند ماه گذشته افزایش یافته و موجب آزار و اذیت در برگزاری کلاس‌ها و امتحانات شده است.
پس از افزایش انتقادها و واکنش‌های کاربران فضای مجازی مبنی بر این‌که سرعت اینترنت در رژیم ایران از افغانستان کمتر است.
کندی اینترنت به‌نظر می‌رسد مربوط به تجمعات گروه‌های صنفی مختلف در ماه‌های اخیر باشد که با افزایش فشارهای اقتصادی در ایران، برای دریافت مطالبات خود به خیابان‌ها می‌آیند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/421a1628-7e41-467a-bd62-3bea1740fb96"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات