728 x 90

سرخوردگی فزایندهٔ اصلاحگران ولایت فقیه

پزشکیان در مجلس ارتجاع
پزشکیان در مجلس ارتجاع

رئیس جبهه اصلاحگران نظام اصلاح‌ناپذیر ولایت فقیه در مصاحبه با یک رسانه حکومتی گفت: ترکیب کابینه با معدل مورد انتظار جبهه اصلاحات فاصله دارد؛ و هیچکس پاسخگوی عملکرد آن نیست. به‌عنوان مثال اگر وزیری سهمیه جناح مقابل در دولت باشد، پس از چهار سال معلوم نیست چه کسی باید پاسخگوی عملکرد او باشد.

وی افزود: این واقعیت را نمی‌توان از نظر دور داشت که تحقق وفاق ملی فقط در توان و اراده رئیس‌جمهور نیست.

نظری سردبیر مستقل آنلاین رژیم ۲۱مرداد نوشت: افکار عمومی از لیست کابینه پزشکیان عصبانی است. ️ظاهراً کابینه وفاق ملی را با شرکت سهامی اشتباه گرفته است! ایراد بزرگ این است که به جناح مغلوب انتخابات ۱۵ تیر ۸ سهمیه داده! پزشکیان که مدعی تشکیل کابینه وفاق ملی است، بفرماید؛ دلیل انتخاب وزرای «کشور و نیرو» با شایسته‌سالاری سازگار است؟

کسایی‌زاده از مهره‌های مطبوعاتی رژیم نوشت: کابینه دولت چهاردهم سیلی محکمی به گوش بسیاری از رأی دهندگان زد. بی‌اعتمادی زیادی در جامعه رخ داده است. قرار نبود دولت نظامی و امنیتی تشکیل شود. دولتها کاری می‌کنند که مردم بگویند صدرحمت به دولت قبل؛ فاتحه دولت را خواندیم (تلگرام تحکیم ملت رژیم ۲۱مرداد).

رسانه حکومتی تحکیم ملت نوشت: برای این‌که متوجه شوید وضعیت چقدر کمیک است از ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان ۱۰ نفر در دولت رئیسی سِمَت داشته‌اند. از وزیر کشور که مشاور رئیسی بود تا وزیر آموزش و پرورش که در دولت رئیسی سرپرست وزارتخانه بود تا وزیر راه و شهرسازی که زیر دست بذرپاش بود. به دولت دوم ابراهیم رئیسی خوش آمدید! (تلگرام تحکیم ملت رژیم ۲۱مرداد)

این منبع خطاب به ظریف افزود: اولین قربانی تفکر اصلاح‌طلبان حکومتی و قدرت پرستی (بود) که با خیانت به کلمات مردم را فریفتند.

شما و دیگرانی که در ابتذال انتخابات نقش داشتید باید پاسخگو باشید فرار و متن عاشقانه و دلبرانه به کار ملت نمی‌آید (تلگرام تحکیم ملت رژیم ۲۱مرداد).

کرباسچی گفت: در بخش‌های مختلف توقع داشتند که تغییر و تحولی رخ دهد. ما می‌فهمیم که ایشان محذوریت زیادی داشته اما این هشدار را می‌دهم که عدم توجه به شعارهای انتخاباتی و خواسته‌هایی که آقای پزشکیان در جامعه احیا کرده، در کل به ضرر کشور خواهد بود و به نفع امنیت و جو سیاسی کشور نیست (روزنامه هم‌میهن رژیم ۲۲مرداد).

فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت سابق مجلس رژیم گفت: ظریف کاری را صورت داد که نتیجه آن شکل‌گیری یک سهم‌خواهی از کابینه شد؛ به‌طوری که پزشکیان در کابینه خود اقلیت است. به‌ویژه این‌که معتقدم خیلی سریع یکسری عهدشکنی‌ها در کابینه شکل گرفت، و از همین حالا در مجلس دندان تیز کرده‌اند که تنها زن کابینه را راه ندهند (روزنامه هم‌میهن رژیم ۲۲مرداد).

سایت حکومتی عصر ایران نوشت: اکثر پیش‌بینیها و گمانه‌زنیها درباره ترکیب کابینه پزشکیان خلاف واقع بود و پزشکیان، با ارائه اسامی وزرای پیشنهادی همگان را شگفت‌زده کرد؛ تقریباً کسی انتظار چنین فهرستی نداشت، احتمالاً تا یکی دو روز پیش، حتی خودش! (سایت عصر ایران رژیم ۲۲مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6da55c17-e0d8-4de5-9248-d901f02eadd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات