728 x 90

سراسیمگی رژیم در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پس از کنفرانس واشنگتن

کنفرانس واشنگتن در حمایت از قیام ایران
کنفرانس واشنگتن در حمایت از قیام ایران

سراسیمگی رژیم پس از کنفرانس واشنگتن

تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۸ آذر۱۴۰۱

گوینده: ۲۵۰سناتور آمریکایی در نشستی در واشنگتن از برنامه‌های سرکرده گروهک منافقین حمایت کردند

گزارشگر: اینجا در واشنگتن دی. سی مراسمی برگزار می‌شود نشستی با حضور سیاستمداران پیشین آمریکا از وزیر خارجه سابق این کشور گرفته تا مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید شرکت‌کنندگان در این نشست سرخوش از اغتشاشات در ایران یک دستور کار اصلی را دنبال می‌کنند انتخاب یک رئیس جمهور برای مردم ایران رئیس جمهوری که انتخاب کرده‌اند کسی نیست جز مریم رجوی..

مایک پمپئو: من می‌خواهم سخنان خودم را با به‌رسمیت شناختن رئیس جمهور منتخب یعنی مریم رجوی شروع کنم

گزارشگر: چهره‌ای آشنا برای مردم ایران

امیر عبداللهیان: مسئول ترور و به‌شهادت رساندن ۱۷هزار هستند

گزارشگر: یکی از حامیان رجوی دلیل حمایتش را برنامه‌های او برای آینده ایران می‌داند

گری لاک وزیر سابق بازرگانی آمریکا: من باید بگویم این یک افتخار و مزیت ویژه است که از برنامه‌های مریم رجوی تبعیت کنیم برنامه‌های رجوی توسط بیش از ۲۵۰دمکرات و جمهوریخواه در کنگره آمریکا تأیید شده است

گزارشگر: مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید طور دیگری استدلال می‌کند

لیندا چاوز مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید: مریم رجوی مدتی طولانی‌ است که رهبری این جنبش را برعهده‌داره

امیر عبداللهیان: پمپئو عنصر تاریخ مصرف گذشته ایالات متحده آمریکاست و با جمعی تاریخ مصرف گذشته دیگر نشستند این‌گونه نشست‌ها فاقد ارزش و تأثیر گذاری است.

 

 

هاشمی‌نژاد مهره اطلاعات و شکنجه‌گر دهه۶۰ در مشهد:

چاوز مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید صراحتاً اعلام می‌کند که

مریم رجوی مخالفان ایران را هدایت می‌کند

که این واقعاً با توجه به این مسایلی که هست خوب به‌هرحال جای تأسف دارد!

 

بخش مهمی از کنگره آمریکا از مجاهدین حمایت می‌کنند

یعنی تکلیف سیاستمداران و آمریکایی‌ها را کاملاً دارد روشن می‌کند

در اروپا هم به همین شکل است

 

تلویزیون رژیم ۲۸ آذر ۱۴۰۱

مجری: ‌حمایت سیاستمداران سرشناس آمریکا از ریاست‌جمهوری مریم رجوی در ایران، واشنگتن میزبان نشستی ضدایرانی بود که در آن مریم رجوی از سرکردگان گروهک منافقین به‌صورت مجازی مهمان این نشست بود در این نشست که شماری از مقامات سابق دولت آمریکا حضور داشتند خود را رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران معرفی کرد.

مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا نیز با حمایت از این تروریست او را به‌عنوان رئیس جمهور منتخب و رهبر شورای ملی مقاومت ایران خطاب کرد.

وزیر سابق بازرگانی آمریکا نیز با این ادعا که این عضو گروهک تروریستی منافقین برنامه‌هایی دارد گفت: بیش از ۲۵۰دموکرات و جمهوریخواه در کنگره آمریکا برنامه‌های رجوی را تأکید کردند.

لیندا چاوز مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید نیز بدون اشاره به سیاهه جنایت تروریستهای منافقین ضد ملت ایران گفت: مریم رجوی مخالفان ایران را هدایت می‌کند.

سام بران بک سناتور و فرماندار سابق کانزاس نیز با حمایت از اغتشاشگری در ایران گفت ما باید از مریم رجوی برای مقابله با ایران حمایت کنیم.

اما در خصوص نشست منافقین با برخی از مسئولان آمریکایی، گفتگو می‌کنم با آقای هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان

هاشمی نژاد: وقتی که آقای مایک پمپئو در زمان آقای ترامپ و آقای مایک پنس معاون او و خود دولت ترامپ مرتب می‌گفتند ما دنبال آزادیهای مردم ایران هستیم در کنار مردم ایران هستیم و الآن اعلام می‌کنند که ما برای آینده ایران منافقین روسیاه هستند ... در کنار ملت ایران وقتی می‌گویند ما هستیم منظور اونها همین گروهکها و همین روسیاهان تاریخ ملت ایران هستش..

این نشان می‌دهد که آلترناتیوهای جمهوری اسلامی در حقیقت این افتخار جمهوری اسلامی است که امروز کشید بیرون اون پرده و نیات و اهداف اصلی آمریکاییها و حرفهای دروغی که در مورد حقوق‌بشر می‌زنند.

وقتی که به‌عنوان بحث آزادی ملت ایران و به‌قول خودشان و آلترناتیو به‌قول خودشان حالا در خواب هم‌چنین چیزهایی می‌بینند در مورد جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند.

مجری: اصلاً توی گزارش بود آقای هاشمی، چاوز مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید بدون اشاره خوب به اقداماتی که انجام شده صراحتاً اعلام می‌کند که مریم رجوی مخالفان ایران را هدایت می‌کند که این واقعاً با توجه به این مسایلی که خوب به‌هرحال جای تأسف دارد اما خوب از این بگذریم پیگیریهای شما برای محکومیت حالا منافقین در ترور مردم ایران به کجا رسیده آقای هاشمی نژاد؟

هاشمی نژاد: طبیعتاً ما بنظرمان رسید که بهترین کار این است که در ابتدا اسناد و مدارک جنایات تروریستی آمریکاییها در حقیقت باید گفت قدرتهای جهانی را در کشور ایران جمع‌آوری بکنیم و اینها را طبقه‌بندی بکنیم و به دنیا عرضه کنیم به سطح رسانه‌ها عرضه بکنیم به سیاستمداران کشورهای اروپایی و آمریکایی عرضه بکنیم الآن اشاره فرمودید تو همین فیلمی که نشان داده شد درست هم هست که بخش مهمی از کنگره آمریکا از منافقین حمایت می‌کنند یعنی تکلیف سیاستمداران و آمریکاییها را کاملاً داره روشن می‌کنه در اروپا هم به همین شکل ببینید خیلی جالب است که طلایه‌داران حقوق‌بشر داعشیان دهه شصت را به‌عنوان بحث حقوق‌بشر و بحث آینده ملت او نهم ملت با تمدن و با فرهنگ ایران را دارند به این شکل دارند مطرح می‌کنند.

 

جیغ بنفش در شبکه‌های مختلف تلویزیون رژیم

پس از کنفرانس واشنگتن

تلویزیون رژیم شبکه۲ -۲۸آذر۱۴۰۱:

وزیر سابق امور خارجه و همین‌طور وزیر سابق بازرگانی آمریکا

بدون اشاره به نقش مجاهدین در ترور ۱۷هزار نفر از ما مدعی شدند

با انتخاب رجوی به‌عنوان رئیس جمهور

جامعه آزاد و دموکراتیکی در ایران شکل خواهد گرفت

 

تلویزیون رژیم ۲۸ آذر ۱۴۰۱

گوینده: همزمان با نشست ضدایرانی برخی مقامات سابق آمریکایی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به‌عنوان رئیس جمهور ایران معرفی شد.

مایک پمپئو وزیر سابق امور خارجه و همین‌طور وزیر سابق بازرگانی آمریکا بدون اشاره به نقش گروهک منافقین در ترور ۱۷هزار مدعی شدند با انتخاب رجوی به‌عنوان رئیس جمهور جامعه آزاد و دمکراتیکی در ایران شکل خواهد گرفت.

مایک پمپئو: من می‌خواهم سخنان خودم را با به‌رسمیت شناختن رئیس جمهور منتخب یعنی مریم رجوی شروع کنم

گری لاک وزیر سابق بازرگانی آمریکا: من باید بگویم این یک افتخار و مزیت ویژه است که از برنامه‌های مریم رجوی تبعیت کنیم برنامه‌های رجوی توسط بیش از ۲۵۰دموکرات و جمهوریخواه در کنگره آمریکا تأیید شده است.

گزارشگر: مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید و سناتور و فرماندار سابق کانزاس هم در این نشست در حمایت از رئیس جمهور شدن سرکرده منافقین و ایجاد اغتشاش در ایران سخنرانی کردند.

اما واکنش وزیر امور خارجه کشورمان به این اظهارات:

امیر عبداللهیان: ‌پمپئو عنصر تاریخ مصرف گذشته ایالات متحده آمریکاست و با جمعی تاریخ مصرف گذشته دیگر نشستند این‌گونه نشست‌ها فاقد ارزش و تاثیر‌گذاری است.

 

تلویزیون جام جم آخوندی ۲۸ آذر ۱۴۰۱

گوینده: مریم رجوی رئیس جمهور جدید ایران

۲۵۰ سناتور آمریکایی در نشستی در واشنگتن از برنامه‌های سرکرده گروهک منافقین حمایت کردند.

گزارشگر: اینجا در واشنگتن دی. سی مراسمی برگزار می‌شود نشستی با حضور سیاستمداران پیشین آمریکا از وزیر خارجه سابق این کشور گرفته تا مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید شرکت‌کنندگان  در این نشست سرخوش از اغتشاشات در ایران یک دستور کار اصلی را دنبال می‌کنند انتخاب یک رئیس جمهور برای مردم ایران رئیس جمهوری که انتخاب کرده‌اند کسی نیست جز مریم رجوی

مایک پمپئو: من می‌خواهم سخنان خودم را با به‌رسمیت شناختن رئیس جمهور منتخب یعنی مریم رجوی شروع کنم

گزارشگر: چهره‌ای آشنا برای مردم ایران

امیر عبداللهیان: ‌به هموطنان خودشان خیانت کردند و مسئول ترور و به‌شهادت رساندن ۱۷هزار زن و مرد و کودک و پیرمرد ایرانی هستند

گزارشگر: یکی از حامیان رجوی دلیل حمایتش را برنامه‌های او برای آینده ایران می‌داند

گری لاک وزیر سابق بازرگانی آمریکا: من باید بگویم این یک افتخار و مزیت ویژه است که از برنامه‌های مریم رجوی تبعیت کنیم برنامه‌های رجوی توسط بیش از ۲۵۰ دموکرات و جمهوریخواه در کنگره آمریکا تأیید شده است.

گزارشگر: مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید طور دیگری استدلال می‌کند.

لیندا چاوز مدیر سابق روابط عمومی کاخ‌سفید: مریم رجوی مدتی طولانی‌ است که رهبری این جنبش را برعهده‌داره..

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7011fafa-815a-40ad-9673-81e8db35b000"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات