728 x 90

سخنگوی کاخ سفید: ما در کنار شهروندان شجاع و زنان شجاع ایرانی ایستاده‌ایم

کارن ژان پی‌یر سخنگوی کاخ سفید
کارن ژان پی‌یر سخنگوی کاخ سفید

سخنگوی کاخ‌سفید در بریفینگ روزانه کاخ سفید بار دیگر اعلام کرد: ما در کنار شهروندان شجاع و زنان شجاع ایرانی که برای کسب پایه‌یی‌ترین حقوق خود تظاهرات می‌کنند ایستاده‌ایم.

کارن ژان پیر روز ۴مهر گفت: ابتدا می‌خواهم اینجا کاملاً روشن باشد که ما نسبت به آنچه در حال حاضر در ایران مشاهده می‌کنیم موضعمان کاملاً روشن است.

پرزیدنت آنرا در مجمع عمومی سازمان ملل ایراد کرد و ما در کنار شهروندان شجاع و زنان شجاع ایرانی که در حال حاضر برای کسب پایه‌یی‌ترین حقوق خود تظاهرات می‌کنند ایستاده‌ایم.
زنان در ایران باید حق داشته باشند که بدون خشونت یا آزار و اذیت، آنچه می‌خواهند بپوشند. ایران باید به استفاده از خشونت علیه زنان که از آزادیهای اساسی خود استفاده می‌کنند، پایان دهد. باید پاسخگوی مرگ مهسا باشد.

من چند اقدامی را که در ارتباط با اینترنت انجام داده‌ایم، ارائه می‌کنم. در روز چهارشنبه ۳۰شهریور، همان‌طور که می‌دانید، دولت ایران دسترسی اکثریت ۸۰میلیون شهروند خود را به اینترنت قطع کرد زیرا ایرانیان شجاع در اعتراض به مرگ مهسا امینی به خیابان‌ها آمدند.
ایالات متحده برای حمایت از جریان آزاد اطلاعات به زنان ایرانی و به‌ویژه مردم ایران، اقدام می‌کند. به‌طور گسترده‌تر در در روز اول مهر که جمعه گذشته بود، وزارت خزانه‌داری مجوز عمومی به‌روزرسانی شده‌ای را صادر کرد که حمایت از آزادی اینترنت در ایران را افزایش می‌دهد و به شرکت‌های فناوری اجازه می‌دهد تا گزینه‌های بیشتری از پلتفرم‌ها و سرویس‌های امن خارجی را به مردم ایران ارائه دهند.
با این تغییرات، ما به مردم ایران کمک می‌کنیم تا به ابزارهای مجهزتری دسترسی پیدا کنند که برای مقابله با تلاش دولت ایران برای مراقبت و سانسور آنها باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3aca1900-f7d0-462c-a333-d6a7f656e1d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات