728 x 90

سخنگوی کاخ سفید: رئیس‌جمهور از هر وسیله که لازم باشد برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی استفاده خواهد کرد

کارن ژان پیر؛ سخنگوی کاخ‌سفید
کارن ژان پیر؛ سخنگوی کاخ‌سفید

کارن ژان پیر؛ سخنگوی کاخ‌سفید در بریفینگ مطبوعاتی خود در روز چهارشنبه دوم شهریور با تأکید بر این‌که حملات انجام شده در سوریه در روز گذشته در جهت منافع امنیت ملی ماست پیرامون مذاکرات برجام گفت: «تعهد رئیس‌جمهور در ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی است و او خواستار ممانعت از آن است و از شروع، این تعهد او بوده است و یک ایران مسلح به سلاح اتمی حتی تهدید بزرگتری برای نیروهای آمریکایی و متحدان ما در منطقه است. پرزیدنت از هر وسیله که لازم باشد برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی استفاده خواهد کرد.
مسیر مرجح همان‌طور که بارها از او در این پودیوم شنیده‌اید پرزیدنت گفته است دیپلوماسی است. ولی باید دید که آیا واقعاً توافق قابل دسترسی است یا خیر؟
و این کاریست که قرار است با تلاشهای دیپلماتیک خود ادامه دهیم خواه توافقی باشد یا نباشد».
ژان پیر در ادامه با اشاره به تحرکات رژیم ایران در منطقه اضافه کرد: «تعهد پرزیدنت در حفاظت از پرسنل آمریکا و مقابله با فعالیت‌های ایران که افراد و دوستان ما در منطقه را به خطر می‌اندازد تزلزل ناپذیر است. و توافق اتمی ربطی به آمادگی و توانایی ما در دفاع از افراد و منافع ما ندارد و این قرار است اولویت مقدم پرزیدنت باشد».(سایت کاخ سفید ۲شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0adf0af7-48b0-4cff-86ed-104bfe8ab4c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات