728 x 90

سخنگوی کاخ سفید: آمریکا سناریوهایی را برای بازگشت یا عدم بازگشت به برجام آماده می‌کند

کارن ژان پیر سخنگوی کاخ سفید
کارن ژان پیر سخنگوی کاخ سفید

کارن ژان پیر سخنگوی کاخ سفید روز ۳شهریور در بریفینگ مطبوعاتی خود گفت: آمریکا سناریوهایی را برای بازگشت یا عدم بازگشت به تبعیت کامل از برجام آماده می‌کند.

سخنگوی کاخ‌سفید در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد خوشبینی نسبت به توافق اتمی گفت: ما از شروع، رویکردی سنجیده و اصولی با این مذاکرات داشته‌ایم، اگر ایران آماده باشد که از تعهدات خود تحت توافق ۲۰۱۵ تبعیت کند در این صورت ما هم آماده‌ایم که همین کار را انجام دهیم. دولت ما همزمان در کنار متحدانمان سناریوهایی را برای بازگشت یا عدم بازگشت به تبعیت کامل از برجام آماده می‌کند. پرزیدنت بایدن تنها توافقی را به نتیجه می‌رساند که او تعیین کند در جهت منابع امنیت ملی آمریکا باشد، بنا بر این تکرار می‌کنم ما همیشه گفته‌ایم که دیپلوماسی طریق رسیدن به توافق اتمی و بازگشت به برجام است.

ما اظهارات رژیم ایران در مورد متن نهایی پیشنهادی اتحادیه اروپا را شنیدیم و بررسی کردیم. ما دیروز پاسخ آنرا به اتحادیه اروپا دادیم و وزارت‌خارجه نیز دیروز این را تأیید کرد.(سایت کاخ سفید ۳شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bd3ca79-ddc1-4d0b-b809-8123e8de89ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات