728 x 90

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم: بیش از ۱۷هزار اعم از دولتمردان و نمایندگان مجلس توسط مجاهدین کشته شدند - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم: بیش از ۱۷هزار اعم از دولتمردان و نمایندگان مجلس توسط مجاهدین کشته شدند

مجاهدین را متأسفانه با یک رویکرد سیاسی کاملاً سؤال برانگیز از فهرست سیاه خارج کردند

پیگیریهای ما از طریق پلیس بین‌الملل قبلاً انجام شده و هم‌چنان ادامه خواهد داشت

 

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم ۵تیر ۱۴۰۲: بیش از ۱۷هزار، اعم از دولتمردان نمایندگان مجلس و حتی شهروندان عادی و مردم کوچه بازار توسط این سازمان تروریستی ترور شدند بنابراین جزء سازمانهایی هست که می‌بایست در هر کجا که هستند مورد بازخواست و پیگرد خود کشورهایی قرار بگیرند که اعضای این سازمان و رهبران این سازمان تروریستی در آنجا حضور دارند ما در ارتباط با پیگیری جنایات این سازمان چه از منظر در واقع حقوقی و قضایی اقدامات زیادی را همواره انجام دادیم چه از منظر سیاسی و رویکرد سیاسی مذاکراتی در این ارتباط همواره با کشورهای مختلف انجام دادیم پیگیریهای حقوقی ما ادامه خواهد داشت.

در ارتباط با آلبانی هم ما قبلاً اقدامات حقوقی لازم را انجام دادیم از طرق مختلف ما دیدگاههایمان را برای مقامات دولت آلبانی ارسال کردیم و انتظار داریم که هم دولت آلبانی و هم دیگر دولتهایی که احیاناً اعضای این سازمان و رهبران این سازمان در آنجا حضور دارند اقدام مسئولانه لازم را در این ارتباط که به منزله اقدام عملی و مسئولانه در مقابله با تروریزم هست را انجام بدهند و ما شاهد چنین اقدام مسئولانه‌ای باشیم (تلویزیون شبکه خبر رژیم- ۵تیر۱۴۰۲).

 

سخنگوی مجاهدین: وقتی سیاست گندیده مماشات در مقابل تروریسم و گروگانگیری زانو می‌زند مثل همیشه لغز خوانی اراذل و گندیدگان نظام هم بالا می‌گیرد و طلبکار هم می‌شوند در حالی‌که همین چند روز پیش مرتکب سه فقره عمل تروریستی در پاریس شده‌اند که نونز استاندار پاریس هم اذعان کرده است.

رژیم اگر راست می‌گوید در یک دادگاه بین‌المللی با مجاهدین حاضر شود اما تاکنون نشده و هرگز نخواهد شد.

بنابراین مجاهدین و کانون‌های شورشی خوب می‌دانند که جواب تروریسم و شلیک و غلط های اضافی رژیم و طیف سخنگویان آن را چگونه بدهند: آتش شعله برکش!

یادآوری می‌کنیم که: جفتک‌پرانی امام جمعه خامنه‌ای در ایلام در مورد تسلیم فرانسه به اراده و خواست رژیم برای ممنوعیت تظاهرات و ابراز مسرت دختر لاجوردی سرجلاد اوین در مجلس ارتجاع، به‌روشنی نشان می‌دهد که روی دشمن ضدبشری زیاد شده و کم باید گردد!

البته از وزارت‌خارجه رژیم تا جمعه‌بازارها، نوحه خوانی در کر هماهنگ «امت نالان» درباره ۱۷هزار غوغا می‌کند. اما جهنم کماکان به خمینی و خامنه‌ای و رئیسی جلاد و دژخیمان و شکنجه‌گران و مزدوران می‌گوید: هل من مزید؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce6fe478-d22f-4aa2-bf13-4e0aa58265df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات